Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:56:29 GMT

هواداران عجول نزدیک بود صعود را خراب کنند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۱۶۳۳

هواداران عجول نزدیک بود صعود را خراب کنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب لوهاور در هفته سی و هفتم رقابت های دسته دوم فرانسه مقابل دیژون قرار گرفت و پیروزی در این دیدار صعود این تیم به لیگ 1 را قطعی می کرد.
لوهاور با گل دقیقه 11 ژوزوئه کاسیمیر پیش افتادند و بازی تا آخرین ثانیه‌های وقت های قانونی با همین نتیجه دنبال شد تا صعود لوهاور قطعی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حالی که داور برای نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، هواداران لوهاور در دقیقه 94:50 دیگر طاقت نیاوردند و با ورود به زمین، شروع به برگزاری جشن صعود کردند؛ در حالی که هنوز 10 ثانیه از بازی مانده بود و داور سوت پایان را نزده بود.
بازی با همین دلیل برای دقایقی متوقف شد تا نیروهای امنیتی بتوانند هواداران را به روی سکوها برگردانند و پس از آن ثانیه‌های باقی مانده سپری شد تا لوهاور به طور رسمی به لیگ 1 صعود کند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف

به گزارش "ورزش سه"، اوستون اورونوف که مثل چند بازی قبلی در پست وینگر چپ سرخ‌ها به میدان رفته بود نمایش دلپذیری ارائه داد و نمایش او بیشتر از هر بازیکن دیگری مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. 

اورونوف بارها با حرکات تکنیکی و فریبنده در هر دو نیمه هواداران پرسپولیس را نیم خیز کرد و چند مرتبه به شکلی ویژه از سوی سکوها تشویق شد. 
با اینکه این بازیکن نه گل زد نه پاس گل داد حرکاتش با توپ آنقدر برای هواداران جذاب بود که در لحظاتی از بازی به نظر می‌رسید فقط برای سکوها بازی می‌کند. 

اورونوف از دقیقه 70 به بعد و با بازتر شدن دفاع پیکان فرارهای دیدنی داشت و دو بار هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که یک‌بار بدشانس بود و توپ با کمترین اختلاف بیرون رفت و بار دوم در حالی که می‌توانست از بیرون آمدن ناصری استفاده کند با ضربه‌ای زمینی توپ را به پای گلر پیکان کوبید. 

در نهایت اورونوف در دقیقه 80 در میان تشویق شدید تماشگران تعویض شد و جای خود را به سینا اسدبیگی داد. 
جالب اینکه او لحظاتی در کنار خط طولی نشست و به نظر می‌رسید به‌شدت خسته یا کمی مصدوم شده است.

دیگر خبرها

  • شوک به پرسپولیس؛ مهدی ترابی: اوضاع باشگاه خراب است، شاید سال آخرم در اینجا باشد!
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف
  • (تصاویر) اخراجی که حکم صعود چلسی را امضا کرد
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • لیگ یک؛ سایپا باخت و دیگر مدعی صعود نیست
  • رئال مادرید با دبل وینیسیوس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد
  • پویت: تاتنهام با پوستکوعلو به فتح عناوین قهرمانی نزدیک‌تر شده است