Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:25:41 GMT

حمله با سنگ به خانه داور دربی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۳۴۸۹

حمله با سنگ به خانه داور دربی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، صد و یکمین شهرآورد پایتخت در حالی با پیروزی ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید که در آخرین دقایق این بازی و با مصدومیت اشکان خورشیدی، او جای خود را به محمدحسین زاهدی‌فرد داد تا این داور اهل برازجان بازی را ادامه دهد.

حالا زاهدی‌فرد با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده و نوشته: «هیچگاه گمان نمی‌کردم روزی در شهرم اینگونه مورد هجمه و بی‌مهری قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او همچنین حملات و هجمه اخیر به خود را بی سابقه دانسته و نوشته: «هنگام بازگشت به منزل با صحنه شکسته شدن شیشه در منزل روبرو شدم.»

داور دربی علت ناراحتی خود را «بی مهری همشهریانش» قلمداد کرده و نوشته که به این دلیل نزد خانواده «سرافکنده» شده است.

البته به نظر می‌رسد این حمله اثر خاصی نداشته و بیشتر واکنشی انتقام‌جویانه و هیجانی بعد از شهرآورد بوده اما به هر حال در سطح فوتبال ایران سابقه نداشته است.

قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در حالی مورد هجمه قرار گرفته که احتمالا هواداران استقلال بابت اخراج ریکاردو ساپینتو و طرفداران پرسپولیس به دلیل عدم اعلام پنالتی روی عیسی آل‌کثیر از داور دربی دلخور هستند.

همچنین صحنه خطای منجر به گل استقلال و گل دوم پرسپولیس نیز مورد نقد هواداری قرار گرفته است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدحسین زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است

سرمربی لیورپول با تمجید از عملکرد ترنت الکساندر آرنولد می‌گوید مردم دهه‌ها بعد در مورد او صحبت خواهند کرد.

طرفداری | لیورپول در یک بازی حساس خارج از خانه به مصاف اورتون می‌رود.

دو تیم اورتون و لیورپول در دیداری از هفته 29 لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. قرمزها برای اینکه هنوز امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ را حفظ کنند باید برابر تافی‌ها در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. کلوپ در ابتدا در مورد مصدومیت دیوگو ژوتا صحبت کرد.

مصدومیت ژوتا

بله، متاسفانه دیوگو کمی احساس درد داشت.  نمی‌توانم دقیقا درباره مصدومیت او توضیح دهم. در پایان بازی مقابل فولام، او از ناحیه لگن کمی احساس درد کرد. به نظرم مصدومیت او جزئی است. حدوداً دو هفته در دسترس نخواهد بود.

بازی‌های خارج از خانه لیورپول

لیورپول در فاصله کمتر از یک هفته، سه بازی خارج از خانه در لیگ برتر دارد. چرخش در ترکیب برای بازی با فولام چه فایده‌ای داشت؟

به خاطر بازی بعدی که خیلی زود فرا می‌رسد و بعد از آن هم بازی خارج از خانه با وست‌هم، مجبور به این کار بودیم. باید ببینیم برای این بازی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. هنوز چیزی قطعی نیست. خیلی زود بازی بعدی فرا می‌رسد. امروز بعدازظهر تنها جلسه تمرینی کامل‌مان را داریم و بعد تصمیم خواهیم گرفت. بازیکنان را آماده می‌کنیم و امیدواریم که دوباره با قدرت به میدان برویم.

کیفیت لیورپول در دو بازی گذشته

ما در مقابل آتالانتا پیروز شدیم، اما احساس می‌کنم که این یک برد به حساب‌ نمی‌آید. در بازی مقابل فولام متوجه این شدم که مردم از این برد متقاعد نشدند.

آخرین دربی مرسی ساید

سرمربی لیورپول در رابطه با بازی مقابل اورتون گفت:

این بازی آخرین دربی من در لیورپول است بنابراين بازی خیلی مهمی خواهد بود. این بازی همانند بازی‌های دیگر برای ما بسیار مهم است. دربی مرسی ساید همیشه سخت است.

ترنت الکساندر آرنولد

او از همان روز اول هم یک بازیکن فوق‌العاده بود. یک استعداد شگفت‌انگیز که به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شده است. به ندرت پیش می‌آید که یک سرمربی، در بخشی از مسیر فوتبالی کامل یک بازیکن باشد. دیدن تاثیرگذاری مثبت او در تیم برایم حس فوق‌العاده‌ای دارد. در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم شنید اما او باید از کاری که تاکنون انجام داده است بسیار راضی باشد. ترنت قطعا بازیکنی خواهد بود که مردم در دهه‌ها از او صحبت خواهند کرد.

قهرمانی در لیگ برتر

هیچ چیزی در دست ما نیست؛ ما در جایگاهی قرار داریم که باید در آن حضور می‌داشتیم. اما باید از بازی‌های آینده‌ در لیگ به خوبی استفاده کنیم. واقعا خوشحال خواهم شد اگر قهرمان لیگ برتر شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری / توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی‌شود
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری/۲ سال پیش گفته شد توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی شود
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری