Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:27:49 GMT

ساعت کار ادارات استان قم ۶ صبح تا ۱۳ ظهر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۶۲۷۶

ساعت کار ادارات استان قم ۶ صبح تا ۱۳ ظهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قریشی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در جهت مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعت کاری ادارات استان قم از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۶ صبح شروع و ساعت ۱۳ خاتمه خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های دولتی، مؤسسات عمومی غیر دولتی در جهت مدیریت رعایت الگوی مصرف برق به عنوان یکی از حامل‌های اساسی انرژی در ساعات اوج مصرف به منظور پیشگیری از اعمال خاموشی‌های اضطراری در استان، ساعت کاری ادارات در کلیه ایام کاری هفته شنبه تا پنج شنبه از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه جاری تا ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیر دولتی استان قم به منظور مدیریت بهینه مصرف برق در ساعات اداری می‌بایستی به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان شصت درصد ۶۰، مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی‌های غیر ضرور و سامانه‌های سرمایشی کاهش مصرف برق داشته باشند.

قریشی همچنین عنوان داشت: مسئولیت حسن اجرای این موارد به عهده بالاترین مسئول هر دستگاه بوده و به منظور دقت و رعایت صرفه جویی های لازم، بازرسان شرکت توزیع نیروی برق استان قم نسبت به پایش میدانی و الکترونیکی دستگاه‌ها اقدام و گزارش دوره‌ای را به اداره کل پدافند غیر عامل استانداری ارسال خواهد کرد.

کد خبر 5801396

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ادارات دولتی استانداری قم بوشهر خطبه های نماز جمعه مشهد تبریز اردبیل دهه کرامت امام رضا ع بجنورد کرمانشاه امام خمینی ره اصفهان اقلیم کردستان عراق ایلام استان گیلان استان قم مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت، برابر با ۱۶ شوال و ۲۵ آوریل است.
اذان صبح ساعت ۴ و ۷ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۴۱ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه 
غروب آفتاب ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه
اذان مغرب ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند