Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@11:29:59 GMT

واکنش باشگاه سپاهان به شایعات نقل و انتقالاتی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۹۳۴۶

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی باشگاه  سپاهان، به دلیل شایعات نقل و انتقالاتی مطلب زیر را منتشر کرد: 

به اطلاع می‌رساند در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با توجه به رویکرد حرفه‌ای و برنامه‌ریزی صورت گرفته، محور فعالیت‌های حوزه فوتبال باشگاه بر مبنای انعقاد قرارداد‌های طولانی‌مدت ساماندهی و پی‌ریزی شده و بسیاری از بازیکنان فصل گذشته تیم، با این باشگاه برای فصل آینده با باشگاه قرارداد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی روز‌های گذشته و پس از درخواست سرمربی محترم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، مذاکره با بازیکنان مد نظر، بر اساس ارزیابی‌های حرفه‌ای و معیار‌های فنی و بررسی‌های پزشکی انجام شده و در روز‌های آینده، جزئیات این موضوع از مبادی رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد. بدیهی است باشگاه هرگونه شایعه در خصوص جذب بازیکن جدید یا جدایی بازیکنان خود را تأیید نخواهد کرد و تنها منبع اطلاع‌رسانی در این زمینه، سایت و صفحه رسمی باشگاه خواهد بود.

با توجه به حضور قطعی فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده و برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته در راستای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی، باشگاه تلاش خود را به منظور حضور شایسته و مقتدرانه در این مسابقات صورت خواهد داد و امیدوار است که نماینده شایسته ایران عزیز در مسابقات آسیایی فوتبال باشد.

همچنین پیرو دغدغه‌های هواداران محترم در خصوص رفتار حرفه‌ای اعضای تیم، به اطلاع می‌رساند با عنایت به اهمیت توجه به شئون رفتارحرفه‌ای بازیکنان تیم‌های مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، منشور رفتاری و اخلاقی ورزشکاران و کادر تیم‌های ورزشی این باشگاه با بررسی موارد باشگاه‌های اروپایی و آسیایی و همچنین تکیه بر قوانین بین‌المللی، در ۴ بخش با بیش از ۵۰ ماده تهیه و به عنوان ضمیمه قرارداد‌های ورزشکاران و کادر تیم‌های این باشگاه قرار دارد که همه امضاکنندگان موظف به رعایت مفاد آن هستند. 

فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مبتکر و آغازگر این منشور، بر موارد حرفه‌ای، اخلاقی، انضباطی و فعالیت‌های رسانه‌ای بازیکنان نظارت داشته و کمیته انضباطی باشگاه در خصوص نظارت بر عملکرد بازیکنان در طول قرارداد آن‌ها و واکنش لازم و حرفه‌ای در صورت مشاهده تخلف، اقدامات لازم را صورت می‌دهد.

به گزارش آنا، بخش آخر بیانیه باشگاه سپاهان به نظر می رسد مربوط به خوشحالی کردن امید نورافکن بعد از گل استقلال در فینال جام حذفی باشد که باید دید باشگاه سپاهان دراین زمینه چه برخوردی می کند. 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان امید نورافکن نقل و انتقالات ژوزه مورایس فولاد مبارکه سپاهان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس همچنان برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند. سرخابی‌های پایتخت که در آستانه واگذاری بلوک سهام خود به بخش خصوصی هستند نه تنها باید تا عصر روز پنجم اردیبهشت سال جاری با این اقدام روبرو شوند بلکه نیاز است مدارک مالی خود را به روز رسانی کنند.

از این رو مدارک مالی همراه با وثیقه‌های ارزی خود برای پرداخت بدهی‌ها را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارایه کرده تا خیال این کمیته را بابت هرگونه بدهی راحت کنند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز با بررسی این مدارک متوجه نقص‌هایی شده که مربوط به قراردادهای فصل جاری باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز خود مدارکی را بارگذاری کرده است که با بررسی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تناقض است.

سرخپوشان پایتخت طبق درخواست AFC توانسته‌اند تعهد کتبی رسمی از بازیکنان خود بابت تسویه قرارداد تا دهم دی ماه را بگیرند. در حقیقت هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند بابت دریافتی ۵۰ درصد از قراردادهای فصل جاری خود شکایت کنند. اتفاقی که هنوز از سوی باشگاه استقلال رقم نخورده است تا بازیکنان و اعضای کادر فنی راضی به دادن گواهی به باشگاه نسبت به دریافت حق و حقوق خود تا دهم دی ماه ۱۴۰۲ نباشند.

همین امر نیز باعث تذکر کتبی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه استقلال شده تا آنها مدارک مرتبط با این اسناد را به طور کامل تا عصر چهارشنبه ارایه دهند تا مورد بررسی و راستی آزمایی قرار گرفته و سپس به AFC ارسال شود.

حالا علی خطیر مدیرعامل باشگاه که چالش‌های جدی در فصل جاری با کادر فنی آبی‌پوشان و بازیکنان تیم داشته باید در کمتر از ۴۸ ساعت امضاهای آنها را بگیرد و به کمیته صدور مجوز حرفه ای تحویل دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی با این چالش بزرگ مواجه شده که تلاش او برای راضی کردن بازیکنان هنوز به جایی نرسیده و همین امر خطراتی چون احتمال محرومیت برای سومین فصل از حضور در لیگ قهرمانان و به تبع آن سقوط به لیگ دسته اول تیم پرطرفدار استقلال را این تیم را به همراه داشته باشد.

کد خبر 6085109

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم