Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:43:58 GMT

اراذل و اوباش پارک‌ گل های ارومیه خوار و ذلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۰۴۷۹۳

اراذل و اوباش پارک‌ گل های ارومیه خوار و ذلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج حسنخانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعزام مأموران پلیس ۱۱۰ برای حکم جلب سیار در پارک گل‌های ارومیه پس از دستگیری متهم، متأسفانه تعدادی از دوستان وی که از اراذل و اوباش نیز بودند با پلیس به منظور فراری دادنش درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۸ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: تمامی این اراذل و اوباش دستگیر شده، در پارک گل‌های ارومیه توسط پلیس گردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنخانی با بیان اینکه تمامی اراذل و اوباش و قداره کش‌ها بدانند که پوزه آنها را به خاک می زنیم، گردن آنها را خواهیم شکست و برابر قانون با آنها برخورد شدید خواهیم داشت، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ما است، هرکسی آن را مخدوش کند با او برخورد جدی خواهیم کرد، همانطور که امروز نیز اراذل و اوباش در پارک گل‌ها خوار و ذلیل شدند.

کد خبر 5802213

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی دستگیری اراذل و اوباش بوشهر ارتحال حضرت امام خمینی ره امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه تبریز مشهد سالروز رحلت امام کرمانشاه اردبیل انقلاب اسلامی ایران قیام 15 خرداد اقلیم کردستان عراق امام خمینی ایلام اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم

دوشان ولاهوویچ، بازیکن صربستانی یوونتوس تاکنون 40 بار با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شده است.

دانلود (97.7MB)

دیگر خبرها

  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل