Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:24:15 GMT

رقیب شهریار مغانلو معرفی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۰۵۰۷۸

رقیب شهریار مغانلو معرفی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی علی‌رغم اینکه در اردوی فروردین‌ ماه مهره‌های جدیدی مثل شهریار مغانلو را به تیم ملی دعوت کرد و حتی این بازیکن را در دو مسابقه تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا در ترکیب قرار داد، اما تصمیم گرفت تغییراتی در لیست جدیدش به وجود بیاورد و به جای او، مهاجم گلزن آلومینیوم اراک را به اردو بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا آزادی پس از فصل موفقی که در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت و توانست هفت گل در لیگ برتر به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد  و یک پنالتی بگیرد، برای نخستین بار تجربه دعوت به اردوی تیم ملی را با نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورد و حالا این شانس را دارد در تورنمنت کافا در بازی ملی هم به میدان برود.

مهاجم ۲۳ ساله آلومینیوم که تجربه لژیونر شدن هم دارد، در گذشته برای تیم فوتبال امید به میدان رفته بود، اما روز گذشته برای نخستین بار همراه تیم ملی بزرگسالان تمرین کرد تا دوران جدیدی برای او آغاز شود و امیدوار به تداوم آن برای سالیان آینده بماند.

محمدرضا آزادی که یکی از سه شاگرد سید مهدی رحمتی برای حضور در اردوی تیم ملی به حساب می‌آید، امید زیادی دارد در رقابت با مهره‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، رضا اسدی و ... در راس خط حمله تیم ملی قرار بگیرد و برای اولین بار با پیراهن ملی به میدان برود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • گل اول سپاهان به ذوب‌آهن + فیلم
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان