Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت فوت "منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان" از سوی ‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان تشریح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ‌علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده برای منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: در روز یکشنبه تاریخ 14 خرداد ماه ‌ساعت 14:56 طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت 15:00 به محل حادثه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ‌افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت 15:15 دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌گردد.

‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: ‌راس ساعت 15:15 عصر بیمار جوان 18 ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های  پزشکی (115) منتقل شد.‌

صفری افزود‌: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ‌16:10 دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان