Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا طالبان روز چهارشنبه با تشریح قوانین موجود دراین زمینه افزود: آن دسته از شهروندانی که نسبت به فروش و خرید امتیاز طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند در آینده با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: این اقدام کاملا غیر قانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند و به هیچ وجه اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: قانون پیش فروش ساختمان و آیین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به خوبی مشخص کرده که تمام اقدامات و امور مربوط به این طرح باید بر اساس دستورالعمل‌ها و قراردادهای ابلاغ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: به همین دلیل است که به صراحت می توان اعلام کرد که خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و ارتکاب آن مجازات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید تحقق اهداف دولت سیزدهم در نهضت ملی مسکن / فارس فراتر از متوسط شاخص های کشور طرح نهضت ملی مسکن در فارس و تحقق رویای خانه‌دار شدن مددجویان ضرب الاجل استاندار فارس برای تعیین تکلیف مسکن اعضای هیات علمی

استان‌ها فارس ۰ نفر سارنگ عبدالهی برچسب‌ها خرید و فروش املاک نهضت ملی مسکن شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید و فروش املاک نهضت ملی مسکن شیراز فارس خرید و فروش املاک نهضت ملی مسکن شیراز فارس امتیاز طرح نهضت ملی مسکن خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۲۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان اولویت دولت سیزدهم با هدف خانه دار شدن دهک‌های پایین جامعه در همدان با جدیت و شتاب در حال اجرا است.

قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخته و تحویل متقاضیان شود که سهم استان همدان ۱۳۰ هزار واحد در این طرح است که ساخت مسکن روستایی و بازآفرینی شهری نیز به این تعداد اضافه شده است.

در استان همدان حدود ۹۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند برای این طرح و با توجه به اقداماتی که به ویژه در بحث تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، روند اجرای این طرح در استان شتاب بیشتری به خود گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: در این استان ظرفیتی که در شاخه روستایی نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و ساخت ۱۴ هزار واحد و در خصوص طرح بازآفرینی مسکن نیز ساخت ۱۴ هزار واحد پیش بینی شده است و مابقی ظرفیت در بحث ساخت نهضت ملی مسکن و خودمالکی است.

مسعود رضایی افزود: زمین مورد نیاز این طرح در همه شهر‌های استان تامین شده و فقط در شهر همدان ۱۳ هزار واحد در دست ساخت است که برخی از آنها از جمله طرح‌های شهرک بهشتی و ۱۲۰ واحدی شهرستان بهار با سرعت بالا در حال اجرا و در آستانه تکمیل شدن قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان