Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام داوطلبان مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایران اکونومیست، فرصت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی ویژه استعداد درخشان در دانشگاه آزاد اسلامی که از روز یکشنبه ۷ خرداد آغاز شده و امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان تا پایان امروز فرصت دارند با مراجعه به مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به فرایند ثبت‌نام اقدام کنند. 

مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری اواسط تیرماه  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

داوطلبانی که واجد شرایط در مرحله مصاحبه بدون آزمون  دکتری تخصصی شده اند لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی،  نسبت به انتخاب رشته یا رشته‌های مورد نظر خود جهت ثبت‌نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام کنند.

فرم مربوط به سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان از طریق سامانه قابل دریافت بوده و متقاضیان ثبت نام لازم است فرم مذکور را از سامانه دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.داوطلبان لازم است فرم مربوطه را به همراه سایر سوابق علمی پژوهشی خود در قالب یک فایل (با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت) آماده و در زمان ثبت نام در سامانه در محل مربوطه بارگذاری کنند.

داوطلبان امکان بارگذاری تنها یک فایل pdf را خواهند داشت و در صورتی که داوطلب بیش از یک فایل را بارگذاری کند، آخرین فایل بارگذاری شده به عنوان سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی فرد در نظر گرفته خواهد شد.لذا داوطلبان تنها در صورت نیاز به اصلاح فایل بارگذاری شده، می‌توانند مجدداً تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به بارگزاری فایل جدید مستندات تحصیلی، علمی،آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند.

امکان انتخاب رشته/ گرایش به منظور ثبت‌نام در مصاحبه علمی و پرداخت وجه مصاحبه تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که فایل سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی توسط متقاضی در سامانه بارگذاری شده باشد.

داوطلبان لازم است پس از پرداخت وجه مصاحبه و ثبت نام در رشته (رشته های) مورد نظر خود رسید ثبت نام را از منوی سمت راست از سامانه دریافت و تا زمان دریافت برگه ورود به جلسه مجازی مصاحبه نزد خود حفظ کنند.

پس از پرداخت وجه و ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه امکان لغو ثبت نام و عودت وجه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد، اما داوطلبانی که در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده‌اند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به پرداخت وجه و ثبت نام در رشته های مجاز خود اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی آموزشی و پژوهشی اقدام کنند پرداخت وجه بدون آزمون ثبت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۲۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد