Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:04:17 GMT

واکنش ستاره سابق پرسپولیس به پیشنهاد عربستانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۳۵۵۹۶

واکنش ستاره سابق پرسپولیس به پیشنهاد عربستانی‌ها

به گزارش ورزش سه، بشار رسن، ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس، فصل موفقی را در باشگاه القطر پشت سر گذاشت و همین موضوع هم باعث شده تا او پیشنهاداتی را از سایر باشگاه‌های اماراتی و همچنین تیم‌های عربستانی دریافت کند.

بشار در اظهارات خود در تلویزیون عراق گفت: در پایان فصل از تیمی در لیگ عربستان پیشنهاد دریافت کردم و چند پیشنهاد هم از لیگ امارات دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن عراقی در ادامه گفت: در حال حاضر شش ماه از قراردادم با باشگاه القطر باقی مانده و منتظر جلسه مدیربرنامه‌ام با مدیران باشگاه هستم و آینده من پس از این جلسه‌ و مذاکره بین دو طرف مشخص خواهد شد‌.

بشار در‌ پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: من شخصا ادامه حضور در باشگاه القطر را ترجیح می‌دهم، به خصوص که مدیریت و اعضای باشگاه برخورد بسیار خوبی با من داشته‌اند و من هم در این تیم بسیار راحت هستم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۳۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق