Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسمی فرماندار چالوس با اشاره به واقعه تلخ ریزش سنگ در جاده چالوس که منجر به از دست دادن یک مادر و یک فرزند شد، گفت: بیستم فروردین ماه امسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر شناسایی ۱۰ نقطه پرخطر و حادثه خیز جاده چالوس ارسال شد.

او افزود: اما تاکنون با وجود پیگیری های مسئولان استان در عمل شاهد اتفاق مثبتی نبودیم؛ هرچند لق گیری هایی در چندین نقطه استان انجام شد اما پاسخگوی این مطالبات و رفع نقاط حادثه خیز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه برای رفع نقاط پرخطر جاده چالوس نیازمند اعتبار ملی برای دیواره سازی، فنس کشی سوییسی و ... هستیم ، گفت: وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این جاده باید تکلیف ملی بر عهده بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۴۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

علیرضا توری در بازدید از تنها کشتارگاه دام بستان آباد که با حضور مسئولان بهداشتی، دامپزشکی،محیط زیست و شهرداری صورت گرفت گفت: وضعیت بهداشتی عمومی و محوطه این کشتارگاه قابل قبول نبوده و نیازمند اصلاح و بهسازی است.

وی با بیان اینکه خودروی یخجال دارحمل گوشت و اصلاح سیستم پیش سرد واشتعال مسئولان فنی در این کشتارگاه ضروری است افزود:این کشتارگاه در محدوده جغرافیایی شهر بستان آباد قرار دارد باید هرچه زودتر به خارج از شهر انتقال یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه