Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:14:43 GMT

برگزاري همايش صعود سراسري به کوه اورين خوي

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۴۰۵۳۷

همايش صعود سراسري به کوه اورين خوي در7خرداد برگزاري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین