Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم رضایی نیا مجسمه ساز با ذوقی است که لیسانس خود را در رشته هنرهای صناعی گرفته و سال هاست که با همت و علاقه به مجسمه سازی مشغول است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۶۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس رجایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات باشگاه مهر حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه‌هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می شو یم.

وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم‌های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی، زاده ۱۲۶۰ هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته ۱۳۳۴ هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلدهای سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و تابلوی سوخت فعالیت داشته است.

رجایی با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با اساتید رشته‌های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختر ایشان زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ما ۱۴۰۳ (مصادف با هفته اصفهان) ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6084269

دیگر خبرها

  • قلاب ؛ میثم ابراهیمی و مهدی امیری
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود