Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان آماده بررسی یک توافق غیرمنتظره با دیگر اعضای اوپک است و تلاش می کند اختلافاتی را که آنچنان افزایش یافته که موجب شده بسیاری اوپک را یک سازمان مرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۱۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، همانطور که می‌دانید، هر شهر و کشوری در جهان، برای ساخت و سازهای خود قوانین و مقرراتی دارد که در صورت ساخت و ساز غیر مجاز، نهادهای مربوطه موظف به برخورد با این مسئله هستند. در قوانین کشور ما نیز دستورالعمل هایی برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در نظر گرفته شده که در صورت نقص آن توسط افراد سودجو، نهادهای مربوطه مکلف به بررسی آن هستند، اما این قوانین گویا در شهرک اندیشه آنطور که باید رعایت نشده است شهروند خبرنگاری در این باره پیامی ارسال کرده اند:

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

ساختمانی واقع در شهر جدید اندیشه فاز ۱، شهرک مریم، خیابان دانش (دور میدان دانش) که خیابان و پیاده رو را با فنس و مصالح که محل گذر اهالی محل میباشد، مسدود کرده و امنیت محله را بخطر انداخته اند و هر روز باعث تصادف عابرین با وسایل نقلیه میشود علیرغم استشهاد محلی و شکایت با مراجعه به شهرداری، متاسفانه یکسال است که پیگیری از سوی اداره شهرداری و پلیس ساختمان صورت نمیگیرد و ناچار به رسانه ای کردن این موضوع میباشیم. لطفا صدای ما باشید. ممنون از اخبار مردمی ۲۰:۳۰

 

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد