Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالمونلا اولین بار در سال ۱۸۸۵ توسط یک دامپزشک آمریکایی به نام دانیل سالمون در خوک شناسایی شد. سالمونلا باکتری ای است که در ماکیان، گوشت، آب و شیر فرآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، دکتر علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال 1402 از مجموع فوتی‌های مسمومیت با  قرص برنج در استان 125نفر مرد و بقیه زن بوده اند.

وی افزود: در  مدت اعلام شده شهرستان بابل با  37، ساری و میاندرود با 28 و آمل با 26 فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج را داشته اند. در شهرستان  بهشهر و عباس آباد نیز هر کدام 2 فوتی گزارش شده است.

عباسی بیان کرد:  بر اساس گزارش‌ها شهریور با 23، مهر با 20 و آذر با 19 مورد بیشترین فوتی و خرداد و تیر هر کدام با 10 مورد کمترین فوتی را داشته‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج گفت: در سال‌های اخیر و طبق آمار موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم، اما برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت قرص برنج در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و عرضه آن باید محدود شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند