Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-16@23:05:56 GMT

دستیار جدید برانکو در پرسپولیس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۶۴۷۸۶۲

دستیار جدید برانکو در پرسپولیس معرفی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۴۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  فرصت ثبت نام در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در چهار بازه زمانی ۳ تا ۹ دی ماه ۱۴۰۲، ۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ و ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ انجام شده است.

فرصت تکمیل مدارک در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آغاز شده است و متقاضیان تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند جهت تکمیل مدارک اقدام کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود، وضعیت مدارک خود را مشاهده کنند و در صورت نقص مدارک با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن کارت آزمون و کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد