Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، آیت الله ایمانی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و نظرات اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شیراز درباره دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی و همچنین مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان فارس و شهر شیراز در سخنانی حمایت از نیروهای مومن و انقلابی را مشی و روش دائمی خود دانست و ضمن استقبال از فعالیت‌های دانشجویان انقلابی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به همه نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی را نظیر آنچه که به دانشجوبان توصیه کرده اند، سفارش فرموده اند و آنچه که کمیته بین الملل انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در زمینه تشکیل "جبهه واحد ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام” پیگیری می‌کند، مورد حمایت و ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی همچنین با ابراز تاسف شدید از مغفول ماندن ظرفیت شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان انقلابی بتوانند از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.
آیت الله ایمانی ضمن بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل سیاسی و فرهنگی استان فارس و شهر شیراز اعلام آمادگی کرد که هرچه بهتر و آسان‌تر در جریان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های دانشجویان انقلابی قرار بگیرند.
در ابتدای این دیدار، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه فعالیت‌های انجام گرفته از سوی این تشکل، به تاسیس کمیته بین الملل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی این کمیته پیگیری تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام است که در این زمینه بهره مندی از ظرفیت شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام بسیار ضروری است.

محمد رئوف با بیان مواردی در زمینه مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان فارس و شهر شیراز، از عدم انتخاب شهردار ابراز نگرانی کرد و بیان آنکه عدم انتخاب شهردار لطمات جدی و جبران ناپذیری به شهر شیراز وارد می‌کند، اظهار امیدواری کرد که انتخاب شهردار شیراز با معرفی گزینه مطلوب و مناسب و به دور از بازی‌های سیاسی و حزبی هرچه سریعتر انجام گیرد.

وی همچنین با بیان آنکه حمایت از نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به عنوان نماینده عالی مقام معظم رهبری در استان فارس و همچنین حمایت و تقویت نهاد‌های انقلابی استان فارس، مشی و روش همیشگی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز است گفت: اعتقاد ما این است که هرگونه انتقاد به نهاد‌ها و افراد با هرگونه سلیقه سیاسی باید علاج جویانه، دلسوزانه، در جهت صحیح و مناسب، همراه با اطلاعات دقیق و به دور از ایجاد حواشی ناصواب صورت گیرد.

رئوف در پایان ضمن تقدیر از نقش آیت الله ایمانی در ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی استان فارس و علما و بزرگان از فراهم آمدن فرصت این دیدار تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که صبح سه شنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد دبیر علمی همایش مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی اظهار کرد: برای این همایش ۴۱۲ مقاله از سوی دانشجویان و اساتید ارسال شده بود که از این تعداد با داوری انجام شده ۳۸۰ مقاله با کیفیت و مطلوبیت مورد پذیرش قرار گرفت.

مهرداد محرم زاده خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد مقالات ارائه شده در این همایش مربوط به دانشجویان ارشد بین اللملی است که عمدتا از کشورهای عراق و سوریه حضور داشتند.

وی گفت: بحث مدیریت ورزشی از رشته های بین رشته ای علوم ورزشی است که در سال های اخیر با گرایش مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر علمی همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل توانمندی منابع انسانی و سوگیری های درست دانشگاه ها را در توسعه رشته مدیریت ورزشی و اقتصاد و تجارت ورزش یادآورشد و بیان کرد: در این زمینه دانشگاه محقق اردبیلی نیز جزو دانشگاه های پیشرو کشور در توسعه و گسترش رشته های ورزشی است.

محرم زاده افزود: در برگزاری این رویداد از ظرفیت انجمن مدیریت ورزشی ایران استفاده کردیم و شاخه استانی این انجمن فعالیت خوبی را انجام داده و در سال گذشته موفق شدیم در ارزیابی های انجام شده جزو انجمن های موفق معرفی شویم.

وی تصریح کرد: این انجمن اقدام به فعالیت های علمی، تحقیقاتی، چاپ نشریه به زبان های بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... کرده تا دانشجویان و محققان علوم ورزشی بتوانند از بسترهای فراهم شده انجمن مدیریت ورزشی بهره بگیرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: سال گذشته اولین همایش مدیریت ورزشی را به صورت ملی برگزار کردیم و امسال این همایش در سطح بین المللی و با حضور دو چهره علمی دانشگاهی از کشور عراق و استرالیا در حال برگزاری است که امیدواریم از نتایج این رویداد که با استقبال دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی روبرو شده بهره لازم و کافی برده شود.

در این همایش از مقالات برتر در قالب پنل های برگزار شده و پوستر رونمایی شده و از برترین های این همایش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 6099132

دیگر خبرها

  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس