Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نفر پس از بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در جلسه‌ای که با حضور هیأت رئیسه بیمارستان، استادان و دانشجویان برگزار شد، گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی مناسب است و باید به شکل بهینه از این امکانات استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه از قوانین دست و پاگیر و خود نوشته پرهیز کنید، گفت: رعایت بحث های هیات ممیزه مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشگاه های علوم پزشکی سراسری است و ما قوانین بیشتری نسبت به آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نفر در خصوص تفاوت دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاه های علوم پزشکی سراسری گفت: قوانین بر خلاف تصور شما، در دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به دانشگاه های سراسری محدود تر و ساده تر است. بنابراین همت مسئولان بیمارستان را برای ارتقاء امر آموزش، پژوهش و درمان نیاز داریم.

معاون علوم پزشکی نوید راه اندازی بخش NICU بیمارستان امیر المومنین (ع) تهران و بیمارستان سیصد تختخوابی فرهیختگان را داد و گفت: امیدواریم به خواست خداوند متعال ظرف سه چهار ماه آینده شاهد راه اندازی بیمارستان فرهیختگان تهران باشیم. با راه اندازی بیمارستان فرهیختگان در کنارِ بیمارستان های بوعلی و امیرالمومنین (ع) شرایط مناسب تری در خصوص آموزش بالینی دانشجویان فراهم می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: من اعتقاد دارم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل پرداخت هزینه تحصیلشان، دلسوزتر عمل کرده و بیشتر درس می خوانند.

دانشگاه آزاد اسلامی محسن نفر سید علی ابطحی بیمارستان امیرالمومنین تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان