Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی درباره وضعیت باشگاه نفت ضمن درخواست از سازمان لیگ فوتبال برای بررسی موارد مختلف این باشگاه و ارائه گزارش کامل مربوط به آن، تغییر کادر فنی را از اختیارات مدیریت باشگاه نفت دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال،در این اطلاعیه که هدف از صدور آن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی عنوان شده، آمده است:
1- موضوع انتقال باشگاه نفت به مدیریت جدید، بر اساس اعلام کمیته واگذاری شرکت نفت و تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان مرجع قانونی وفق کمیسیون ماده پنج ورزش و جوانان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- در ارتباط با تغییرات در حوزه مربی و سرمربی از آنجا که این موضوع در حوزه اختیارات مسوولان باشگاهها است،مدیران می توانند مطابق مقررات نسبت به عقد قرارداد با کادر فنی خود در سازمان لیگ اقدام کنند.
3- باشگاهها موظفند نسبت به انجام تعهدات خود به مربیان و بازیکنان در موقع مقتضی اقدام و درصورت تغییر مربیان می بایست نسبت به تسویه حساب با مربی قبلی خود اقدام کنند، در غیر این صورت مربی می تواند از مبادی قانونی نظیر، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت نسبت به پیگیری حق و حقوق خود اقدام کند.
4- از آنجا که باشگاه نفت در حال حاضر جزو نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود؛ مقرر شد که سازمان لیگ در اسرع وقت و پس از جلسه با مدیران این تیم نسبت به بررسی موارد مختلف این باشگاه اقدام و گزارش مقتضی را به فدراسیون فوتبال اعلام کند.
انتخاب کادر فنی تیم و پرداخت مطالبات بازیکنان قبل و پس از واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی چند وقتی است که به سوژه رسانه های ورزشی تبدیل شده و همچنین حضور همزمان علی کریمی و حمید درخشان در راس کادر فنی که هر دو خود را سرمربی تیم می دانند و مصاحبه های پی در پی مدیریت باشگاه نفت، کریمی و درخشان صدور این اطلاعیه از سوی فدراسیون فوتبال را به همراه داشته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293** 1701
تنظیم :محمد طاهری* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد