Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:18:48 GMT

ایمانیه مشاور وزیر در امور دانشگاهها شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۳۳۳۰

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری های ممکن را با معاونت ها و حوزه های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.


جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأتهای امناء دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز