Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، محمدرضاداورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارتورزشوجواناناظهار داشت: پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیاو اقیانوسیه با حضور بیش از 6 هزارورزشکار دختر و پسر از 64 کشور آسیایی و برای نخستین بار تیم هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه این بازیها جزو رقابت های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می شود، گفت: شرکت گسترده 64 کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.

داورزنیادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازیها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برایجوانانورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشدورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارتورزشوجوانانرا ممکن می سازد.

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای وزارتورزشوجوانانخاطرنشان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته هایی که نه در بازیهای آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تاورزشکاران آن ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت هایورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنیحضور خوب بانوان ایرانی در این رقابتها را ستایش کرد و اظهار داشت: برای اولین بار در این دوره از بازیها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که بطور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برایورزشبانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای وزارتورزشوجوانانتاکید کرد: برگزاری این رقابتها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهایورزشی مختلف هستیم و عدم شرکت و بی ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی بهورزشکشور و کل مجموعهورزشی آسیا خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم