Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس به برپایی موکب بزرگ احمدبن‌موسی(ع) در کربلا همانند سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای فارس وظیفه تبلیغ، اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های این موکب را عهده‌دار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس سید تقی سهرابی پوشش گسترده رادیویی و تلویزیونی دلدادگی عزاداران حسینی در ایام محرم در اقصی نقاط استان را از افتخارات این مرکز برشمرد و اظهار داشت: در این مدت همکاران صدا وسیمای فارس در قالب 400 نفر تلاش کردند که عزاداری مردم در اقصی نقاط استان را با شکوه تمام در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورداری این مرکز از بیشترین خطوط فیبر نوری در بین صدا وسیمای مراکز افزود: در تاسوعا و عاشورای امسال نیز معاونت فنی مرکز توانست از 6 نقطه استان امکان بهره‌برداری تصویری را برای استفاده همکاران خود در سیما فراهم کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس افزود: لار، جهرم، داراب، کازرون، فسا و استهبان شهرهایی بودند که صداوسیما با استفاده از بستر فنی ایجاد شده توانست عزاداری شهروندان این شهرها را علاوه بر شبکه‌های استانی در شبکه‌های ملی نیز نمایش دهد.

سهرابی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی خوب ایجاد شده بین خبرنگاران آزاد سراسر استان و پخش سیما تصریح کرد: بیش از 210 مورد بسته رسانه‌ای به محتوای عزاداری عزاداران شهرها و حتی روستاهای استان تولید و پخش شد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ملی و بین‌المللی با هدف انعکاس اوج دلدادگی مردم استان به سالار شهیدان را از دیگر اقدامات این مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده 3060 دقیقه حدود 51 ساعت برنامه از استان فارس در شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج سیما، شما، قرآن، خبر، آموزش، امید ، جام جم، العالم و پرس تی وی پخش شده است.

سهرابی با اعلام اینکه در محرم امسال استفاده از فضای مجازی برای انتقال پیام‌های محرمی گسترده‌تر از سال‌های گذشته در دستور کار قرار داشت، برگزاری عکس واره، انتقال عزاداری شهروندان با استفاده از ظرفیت اینترنت و استفاده از تولیدات مخاطب محور در شبکه فارس را از عمده اقدامات معاونت تازه ایجاد شده مجازی مرکز فارس برشمرد.

وی بیان کرد: پخش زنده مراسم عاشورا و تاسوعا به صورت زنده از شبکه‌های مجازی بر بستر موبایل از دیگر اقدامات حوزه مجازی بود.

مدیرکل صداوسیمای فارس با اعلام این که امسال 32 مرکز صداوسیمای استان تله تئاتر خورشید برنیزه تولید مرکز فارس را در 13 قسمت پخش کردند، از تولید و پخش 60 عنوان برنامه در 498 قسمت به مدت 7656 دقیقه و پخش 1850 مورد زیرنویس در حوزه سیما، تولید و پخش 56 عنوان برنامه در 358 قسمت به مدت 8040 دقیقه در حوزه صدا و تهیه 289 خبر و گزارش خبری به مدت 277 دقیقه خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد و صداوسیمای فارس خود را برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین آماده می‌کند.

این مقام فرهنگی به برپایی موکب بزرگ احمدبن موسی (ع) در کربلا همانند سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: صداوسیمای فارس وظیفه تبلیغ، اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های این موکب را عهده‌دار است.

سهرابی در پایان اظهار امیدواری کرد همانند سال گذشته شاهد اجتماع بزرگ عاشورائیان شیرازی در اربعین حسینی در سومین حرم اهل بیت(ع) باشیم.

انتهای پیام/

R41382/P1357/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان