Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شاگردان عباس چمنیان در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود که در ماربلا اسپانیا به میدان رفتند موفق شدند با نتیجه سه به صفر مقابل تیم نوجوانان مکزیک به پیروزی برسند.
در این دیدار که قبل از اولین بازی رسمی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد، سعید کریمی بازیکن تیم باشگاهی آتاک گچساران که در تیم ملی ایران حضور دارد موفق شد با به ثمر رساندن یکی از گلها توانایی های خود را به مربیان تیم ملی اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، محمد قادری دقیقه ۶۵، سبحان خاقانی دقیقه ۸۰، و سعید کریمی بازیکن شهرستان گچساران در دقیقه ۸۸، برای تیم ملی ایران گل زدند.
تیم نوجوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در ماربلا ۴ به صفر تیم ملی فرانسه را شکست داده بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا