Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:59:42 GMT

ناو گروه دوستی جمهوری آذربایجان عازم ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۰۳۱۱

ناو گروه دوستی جمهوری آذربایجان عازم ایران شد

باکو – ایرنا – ناو گروه دوستی جمهوری آذربایجان متشکل از دو فروند کشتی نظامی ' G-122 ' و ' G-124 ' روز سه شنبه با پیام صلح و دوستی راهی جمهوری اسلامی ایران شد .

به گزارش ایرنا به نقل از وزار ت دفاع جمهوری آذربایجان ، سفر ناو گروه نیروی دریایی جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافقنامه همکاری های نظامی دو کشور انجام می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات نیروی دریایی جمهوری آذربایجان در جریان این سفر که تا 15 مهر ماه جاری ادامه می یابد، دیدارهایی در فرماندهی نیروی دریایی کشورمان در دریای خزر خواهد داشت .
بازدید از پایگاه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در انزلی از برنامه های ناو گروه دوستی جمهوری آذربایجان به ایران اعلام شده است .
ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مرداد ماه گذشته برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دریا وارد بندر باکو شده بود .
مسابقات بین المللی جام دریا در قالب بازی های ارتش – 2017 با حضور ناوگروه های ایران، روسیه ، جمهوری آذربایجان و قزاقستان در باکو برگزار شد .
آساق ** 337** 1579** مرضیه فاتحی**انتشاردهنده: 1577**حسن حسین زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی