Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۷ درصدی سرقت در استان طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه یاسوج در آستانه هفته ناجا افزود: با ارتقاء شاخص‌های امنیتی میزان جرایمی مانند سرقت و نزاع‌های دسته جمعی در شش ماهه اول امسال به نسبت مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۷ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری تصریح کرد: در عین حال میزان کشفیات مواد مخدر هم ۱۴ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش میزان تصادفات در استان، گفت: با تعریض جاده‌ها میزان تصادفات کمتر شده، اما حوادث رانندگی همچنان نگران کننده است.

انصاری از اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان خبرداد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، نشست هم اندیشی با اصناف، همایش تخصصی فرماندهان، کلانتری‌ها، پاسگاه‌های استان، ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی با مردم و اجرای طرح «مردم یاری» از جمله این برنامه است.

در ادامه این دیدار نیز امام جمعه یاسوج نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه دارای اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

آیت الله حسینی با تاکید بر حمایت و همیاری مردم با نیروی انتظامی افزود: پلیس هم باید با انگیزه و تلاش بیشتر با بهره گیری از همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه وقوع جرم و فساد در جامعه را مسدود کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق بیش از ٤٢ میلیون مشترک دارد که از این تعداد ٣٢ میلیون مشترک خانگی و تجاری هستند و با مصرف بهینه برق می‌توانند به کاهش ناترازی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح سراسری «باانرژی» از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا می‌شود، افزود: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به صورت هفتگی طی ٢١ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش بینی شده در این پویش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل توانیر اضافه کرد: همچنین به مشترکان خانگی و تجاری که ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، جوایز نفیسی مانند خودرو به صورت قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه سال گذشته ٤٠ درصد از مشترکان خانگی در طرح کاهش مصرف برق مشارکت کردند، تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش طرح‌های تشویقی، پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از مشترکان به این طرح بپیوندند و با استقبال مردم از پویش با انرژی، ناترازی در صنعت برق به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در دوره گرم سال صادرات برق را در حداقل ممکن نگه داشته و واردات را به حداکثر برسانیم که این موضوع با توجه با شرایط آب و هوایی کشور پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی