Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@19:01:51 GMT

تمجید ستاد کل نیروهای مسلح از ناجا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۹۰۴۵

تمجید ستاد کل نیروهای مسلح از ناجا

ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به هفته نیروی انتظامی در بیانیه ای تاکید کرد:آرامش مردم در جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.

به گزارش مشرق، در بخشی از بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروی انتظامی با برشمردن 6 مولفه اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونی، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی به عنوان مهمترین وظایف و رسالت نیروی انتظامی، آمده است: بدون تردید یکی از مهمترین عوامل جلب رضایتمندی مردم در جامعه، اعتماد آنان به امنیت پایدار و حاکمیت قانون است که نیروی انتظامی در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: اکنون نیروی انتظامی با هوشمندی و درک درست، به سازمانی کارآمد و توانمند تبدیل شده و توانسته است با گذر از مقاطع پر فراز و نشیب، خود را به عنوان یک سازمان مقتدر و موفق در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند و چشم‌انداز رسیدن به نقطه مطلوب یعنی: «نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و دولت اسلامی» را برای خود ترسیم نماید.


این بیانیه در ادامه حرکت مسئولانه نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌های ابلاغی و محور قرار دادن رویکردهای علمی و حرفه‌ای در ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی را قابل توجه دانسته و تصریح کرده است: برخورداری از دانش و آگاهی‌های روز و نیز ظرفیت انعطاف متناسب با تهدیدات، نیروی انتظامی را به یک مجموعه اثربخش در صحنه خدمت به نظام و میهن اسلامی تبدیل کرده است.



این بیانیه در پایان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت و تبریک روز نیروی انتظامی به فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده بزرگ این نیرو تاکید کرده است: توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت این نیرو، مایه‌ی افتخار و سربلندی برای نظام اسلامی است و در ادامه این مسیر پرافتخار همراه با سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدطله العالی) حرکت خواهد کرد و همچنین برای صیانت از استقلال و امنیت پایدار مردمی، به مدد پشتوانه مردمی خود با هرگونه عاملی که بخواهد امنیت آحاد جامعه را مورد تهدید و خدشه قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است