Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:طی چهار سال اخیر اصلاح شبکه توزیع آب شهر های استان رشد ۱۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرادیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شاخص اصلاح شبکه توزیع آب در شهرهای استان در سال ۹۲ حدود ۵۵ کیلومتر بود و این میزان در سال جاری با رشد ۱۵۰ درصدی به ۱۳۸ کیلومتر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر میزان اصلاح و مرمت شبکه توزیع جهش قابل قبولی داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به قدیمی بودن بخش زیادی از شبکه توزیع و نیاز به اصلاح و مرمت آن، کار اصلاح و توسعه آن بر اساس برنامه مدون در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر میزان احداث خط انتقال آب نیز دارای رشد ۳۵ درصدی بود و به ۲۹۶ کیلومتر رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ جواد منصوری با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، تعیین حد حریم و بستر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها با همکاری متولیان امر، دیواره ساحلی احداث شده است، اضافه کرد: رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد مربوط به ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد از مردم استان خواست در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6093292

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند