Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:27:02 GMT

۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۱۱۵۴

۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۰ روزه اخیر در استان لرستان ۳۸۸ طرح توسط نیروی انتظامی استان لرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در ایام مذکور هفت طرح عملیات مشترک در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دورود و بروجرد به اجرا درآمد که بخشی از آن مربوط به جلوگیری از گره ترافیکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه در یک ماهه اخیر ۱۶ طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی و نظارت کنترل در استان لرستان اجرا شد عنوان کرد: در شهریور ماه امسال میزان سرقت در استان لرستان شش درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به پاکسازی هفت نقطه آلوده در استان لرستان بیان کرد: این پاکسازی‌ها تا رضایت نسبی مردم ادامه خواهد داشت.

مهدیان نسب با بیان اینکه ۳۱۰ هزار نفر در شش ماهه نخست امسال با پلیس تماس گرفته‌اند، گفت: از ۳۰۵ هزار تماس انجام گرفته در این مدت ۶۵ درصد عملیاتی شده است ۳۵ درصد نیز مربوط به مشاوره و راهنمایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین متوسط حضور پلیس در صحنه ۱۵ دقیقه و میانگین ابلاغ اپراتور دو دقیقه است، گفت: این سازو کار هنوز در استان فراهم نشده است به همین جهت بعد از هفته ناجا یک ساختمانی به نام ساختمان عملیات در استان راه‌اندازی و مانیتورینگ در آن مستقر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: با استقرار مانیتورینگ تمامی خطوط تلفن ۱۱۰ از شهرستان‌ها برداشته می‌شود و خطوط ۱۱۰ در شهر خرم‌آباد تجمیع می‌شود و اپراتور‌ها پاسخ گو هستند.

وی ضمن خرسندی از وضعیت سیستم پایش تصویری در استان لرستان و تاکید بر ارتقاءآن اظهارداشت: هم اکنون ۶۴ دوربین فعال در استان لرستان وجود دارد و بعد از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ همه دوربین‌های غیر ناجا نیز به آن وصل می‌شوند.

مهدیان نسب با بیان اینکه تخلفات هزار و ۱۵ موتورسیکلت از طریق پایش تصویری ثبت و توقیف شده است، افزود: ۱۳۷ موتورسیکلت پلاک مخدوش توقیف و از رصد هزار و ۳۴۳ نفر افراد مشکوک ۹۵۲ نفر منجر به دستگیری شد.

وی به رصد درگیری و نزاع‌های جمعی در استان از طریق پایش تصویری اشاره و عنوان کرد: ۷۶ نفر به دلیل نزاع از طریق پایش تصویری دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: به مناسبت هفته ناجا بررسی انجام می‌شود تا وسایل نقلیه توقیف شده‌ای که مشکل قضایی و شاکی ندارند از پارکینگ خارج شود که در این زمینه از سهم ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناجا به صاحبان این وسایل نقلیه کمک می‌شود، برای اجرای این طرح منتشر دستور ناجا هستیم.

انتهای پیام/د

۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه گاردین در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم، اما گراهام هریسون نوشت: یک مقام ارشد امور مین زدایی سازمان ملل گفت: جنگ اسرائیل در غزه ۳۷ میلیون تن آوار ایجاد کرده که بخش زیادی از آن با بمب‌های منفجر نشده همراه است که پاکسازی آنها ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد.

پهر لودمار، رئیس سابق سرویس مبارزه با مین گذاری سازمان ملل در عراق در یک کنفرانس خبری گفت: تقریباً هفت ماه از این جنگ می‌گذرد و به طور متوسط ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع زمین در غزه ایجاد شده است.

وی گفت: بر اساس [مقدار] فعلی آوار در غزه، برای پاکسازی آنها، با ۱۰۰ کامیون ۱۴ سال کار لازم است. 

او افزود: با ادامه این جنگ، تخمین زدن مدت زمان پاکسازی غیرممکن است.

لودمار گفت: اسرائیل به دلیل شدت بمباران غزه که بخش‌های وسیعی از نوار غزه را به ویرانه تبدیل کرده است، متهم به «غیرقابل سکونت کردن یک منطقه» شده است.

۶۵ درصد از ساختمان‌های ویران شده در غزه مسکونی بودند.

به دلیل خطر وجود خمپاره، موشک یا سایر سلاح‌های مدفون شده در ساختمان‌های فروریخته یا آسیب دیده، روند پاکسازی و بازسازی آهسته و خطرناک خواهد بود. به طور متوسط حدود ۱۰ درصد از سلاح‌ها در زمان شلیک منفجر نشدند و باید توسط تیم‌های مین زدایی از میان برداشته شوند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست