Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:12:37 GMT

اصراری که نتیجه داد؛ نقش پسر کارلتو روی گل آلابا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۲۵۸

اصراری که نتیجه داد؛ نقش پسر کارلتو روی گل آلابا

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و آلمریا تا دقیقه 74 با تساوی 1-1 دنبال می شد و کار کهکشانی ها برابر تیم تازه صعود کرده به لالیگا گره خورده بود. رئال دقیقه 6 بازی گل اول را دریافت کرد ولی لوکاس واسکز در دقیقه 61 توانست کار را برابر کند. حملات رئال با واکنش های خوب دروازه بان آلمریا و دفاع یکپارچه حریف راه به جایی نمی برد تا اینکه داوید آلابا، ستاره اتریشی، با یک ضربه آزاد تماشایی توانست گل دوم رئال را به بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داور خطا روی لوکا مودریچ پشت محوطه جریمه آلمریا را خطا گرفت و تونی کروس و کریم بنزما پشت توپ قرار گرفتند اما در نهایت داوید آلابا بود که ضربه را زد. آلابا که در این بازی در ترکیب ثابت قرار نداشت، کنار زمین مشغول گرم کردن بود اما پس از اعلام ضربه آزاد به سود رئال، با اصرار داویده، پسر کارلو آنچلوتی، زودتر به زمین رفت و توانست گل تساوی را بزند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی فاش کرد که در ابتدا قرار نبود ضربه را آلابا بزند اما با اصرار داویده او پشت توپ قرار گرفت:« ضربه آزاد را یا باید کریم می زد یا تونی کروس اما داویده اصرار داشت که تعویض آلابا هر چه سریع تر انجام شود. او به من گفت که مطمئن است اگر آلابا بزند، توپ گل خواهد شد و من هم موافقت کردم. بخش مشکل داستان، راضی کردن کروس و بنزما بود اما هر دو بدون مشکل ضربه را به آلابا دادند. حالا همه خوشحالیم که ضربه را داوید آلابا زد.»

اصرار داویده آنچلوتی بیهوده نبود چرا که آلابا در بایرن مونیخ استاد زدن ضربات آزاد بود و حتی در رئال مادرید هم پیش از این توانسته بود ضربه آزاد را گل کند(برابر شریف مولداوی). او با پیراهن بایرن موفق به زدن 10 گل از روی ضربات آزاد شده بود و این دومین گل او برای رئال از روی ضربات آزاد بود. آلابا در مجموع 5 گل برای رئال زده و همگی در بازی های بیرون خانه بوده اند: بارسلونا، شریف مولداوی، اوساسونا، آینتراخت فرانکفورت و آلمریا.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا آنچلوتی ضربه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی

آلومینیوم با پیروزی مقابل پیکان 34 امتیازی شد

طرفداری | تیم های پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف هم رفتند. محمدحسین زاهدی فرد داور این بازی بود.

دیدار دو تیم تا لحظات پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما در دقیقه 83 روی کرنر ارسالی امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد تا آلومینیوم با همین گل سه امتیاز بازی را مال خود کند.

با این پیروزی آلومینیوم 34 امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کرد. پیکان نیز 25 امتیازی باقی ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!