Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرسدس بنز مدل الکتریکی خودروی اسپرینتر را برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی کرده است و قرار است تا در خط تولید ون‌های این کمپانی در استرالیا به تولید برسد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۰۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس

جورج راسل پیش‌بینی غم‌انگیزی برای عملکردهای آینده مرسدس ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کرش نت؛ جورج راسل، راننده انگلیسی مرسدس بنز در مورد شانس این تیم برای برنده شدن در گرندپری بعدی فرمول یک صحبت کرد.

جورج راسل گفت: 12 ماه پیش در گرندپری میامی، تیم مک لارن  مسابقه مقدماتی را در رده‌های هفدهم و هجدهم به پایان رساند و دو روز پیش پیروز شد. این نشان می‌دهد که اگر کاری را به درستی انجام دهید، چه چیزی می‌توانید به دست آورید.

راننده تیم مرسدس بنز افزود: در حال حاضر ما در مرسدس برنامه‌های متعددی در کوتاه‌مدت داریم اما هیچ‌کدام به ما در آینده نزدیک کمک نمی‌کند؛ بنابرین چند هفته آینده سخت خواهد بود. باید بپذیریم که چهارمین تیم سرعتی فرمول یک هستیم. زمان دورها و نتایج مسابقات دروغ نمی‌گوید. ما باید روی پایان دادن به سقوط ار ده پنجم به هشتم در مراحل بعدی تمرکز کنیم.

همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت