Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-30@23:19:55 GMT

سواری گرفتن از یک هاچ بک چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۴۴۲۷۵۶

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران) : بازار خودروهای به اصطلاح هاچ بک در کنار خودروهای شاسی بلند که ایرانی‌ها علاقه بسیاری به آن‌ها دارند گرم است....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۴۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه کسانی که قصد دارند یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنند یا فروشگاه خود را در این فضا گسترش دهند، به طراحی سایت نیاز خواهند داشت. قطعاً بعد از اینکه تصمیم گرفتید سایت خودتان را طراحی کنید و هدف آن را مشخص کردید، به هزینه‌های آن فکر می‌کنید. در واقع صاحبین کسب و کارها بر اساس بازدهی مورد نظر و بودجه خود به سراغ شرکت‌های طراحی سایت می‌روند. با این وجود باید در نظر داشته باشید که نمی‌توان قیمت یکسانی برای خدمات طراحی سایت در نظر گرفت؛ چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین کننده قیمت طراحی سایت با وردپرس هستند. در صورتی که این عوامل را در نظر بگیرید، می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب نمایید. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت می‌پردازیم.

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان یک خدمت در نظر گرفته می‌شود؛ به همین دلیل قانون صریحی در رابطه با قیمت و هزینه‌های مربوط به آن وجود ندارد. بنابراین شرکت‌های طراحی سایت بر اساس نوع خدمتی که ارائه می‌دهند، هزینه متفاوتی دریافت خواهند کرد. مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت عبارتند از:

داینامیک یا استاتیک بودن سایت

تمامی سایت‌هایی که طراحی می‌شوند یا در دسته داینامیک قرار می‌گیرند یا در دسته استاتیک. از آنجایی که سایت‌های داینامیک قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهند، رایج‌تر هستند و طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. در مقابل، هزینه سایت‌های استاتیک کمتر است و طراحی آن‌ها سریع‌تر انجام خواهد شد.

سایت استاتیک

سایت‌های استاتیک معمولاً بسیار ساده هستند و اطلاعات صاحب سایت بدون مطلب اضافه و توضیحات در آن درج می‌شود. ویرایش و آپدیت این سایت‌ها باید توسط یک برنامه نویس انجام شود و افراد عادی معمولاً نمی‌توانند این کار را انجام دهند. از مزایای سایت نوع استاتیک می‌توان به زمان کوتاه برای طراحی، هزینه کمتر هاست، و هزینه طراحی ارزان اشاره کرد. البته با همه این تفاسیر، این سایت‌ها دارای معایبی نیز هستند. برای مثال جذابیت چندانی برای کاربران ندارند، همیشه به یک برنامه نویس برای آپدیت مطالب سایت احتیاج خواهند داشت و محتوای سایت را نمی‌توان همیشه به روز نگه داشت؛ در نتیجه در موتورهای جستجو پیشرفت نمی‌کنند. در گذشته از وب سایت‌های استاتیک به میزان زیادی استفاده می‌شد، اما امروزه جایگاه خود را به سایت‌های داینامیک داده‌اند.

سایت داینامیک

سایت‌های داینامیک با ویژگی‌های مثبت خود شناخته می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها امکان تغییر و بروزرسانی سایت توسط صاحب آن است. برای انجام این کار به دانش کدنویسی و طراحی سایت نیاز ندارید و تنها از طریق پنل مدیریتی می‌توانید به همه امکانات سایت‌های داینامیک دست یابید. این سایت‌ها فعال و قابل گسترش هستند و می‌توانید ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه نمایید. در صورتی که به طور مرتب محتوای جدید در این سایت‌ها قرار دهید، باعث افزایش بازدید سایت می‌شوید و در نتیجه رتبه سایت شما در گوگل افزایش می‌یابد. البته باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت‌های داینامیک هزینه زیادی به همراه دارد و هزینه نگهداری از اطلاعات و هاست این نوع سایت نیز بیشتر از سایت‌های استاتیک خواهد بود.

بهینه سازی و سئو

فقط با طراحی سایت کار شما تمام نمی‌شود؛ بلکه راه‌اندازی سایت نقطه شروع کسب و کار شما خواهد بود. برای اینکه هزینه‌هایی که برای طراحی سایت انجام داده‌اید همراه سود به شما برگردند، باید به الگوریتم‌های روز گوگل توجه کنید و وب سایتتان را بر اساس آن‌ها بهینه‌سازی نمایید. اصطلاحاً به این کار سئو می‌گویند. از آنجایی که بهینه سازی سایت یک کار تخصصی محسوب می‌شود، بهتر است برای انجام آن از متخصصان سئو کمک بگیرید تا بتوانید در کمترین زمان رتبه سایت خود را ارتقا دهید و در جایگاه مناسبی قرار بگیرید. بسیاری از شرکت‌ها خدمات سئو ارزان ارائه می‌دهند که کار شما را آسان می‌کنند و در ازای هزینه اندک شما را به موفقیت می‌رسانند.

گرافیک سایت

یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارد، گرافیک آن است. هر چه ساختار گرافیک سایت شما پیچیده‌تر باشد، گرافیست باید بیشتر بر روی آن کار کند؛ در نتیجه قیمت نهایی طراحی سایت افزایش خواهد یافت. استفاده از عناصر گرافیکی مناسب به این دلیل حائز اهمیت است که باعث می‌شوند کاربران بتوانند ارتباط بهتری با سایت برقرار نمایند. همین مسئله منجر به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما می‌شود و در نهایت درآمدزایی را برایتان به همراه خواهد داشت. همه سایت‌ها به کارهای گرافیکی بزرگ و کوچکی نیاز دارند که این کارها کیفیت سایت را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. از این رو بهتر است کارهای گرافیکی سایتتان را به افراد متخصص و ماهر در این زمینه بسپارید. البته باید در نظر داشته باشید که افراد حرفه‌ای در مقایسه با افراد مبتدی هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.

سایت کدنویسی شده یا CMS

به طور کلی برای راه‌اندازی سایت از دو روش کدنویسی یا CMS استفاده می‌شود. در روش کدنویسی از کدهایی که به صورت اختصاصی نوشته شده‌اند، استفاده می‌شود و افراد می‌توانند تغییرات زیادی بر روی آن‌ها اعمال کنند. طراحی این نوع سایت به زمان بیشتری نیاز دارد و هزینه ساخت آن‌ها بیشتر است. در مقابل، سایت‌های CMS قرار دارند که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها وردپرس است‌. قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار کمتر است و در زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

چند زبانه بودن سایت

وب سایت‌های زیادی در بستر اینترنت وجود دارند که چند زبانه هستند. به عبارت دیگر به صورت همزمان از دو یا چند زبان پشتیبانی می‌کنند. با ورود به این سایت‌ها و با کلیک بر روی زبان مورد نظرتان می‌توانید تمامی اطلاعات سایت را به آن زبان تغییر دهید. معمولاً سایت‌های خبری و آموزشی را به صورت چند زبانه طراحی می‌کنند. از آنجایی که برای این نوع از طراحی سایت به زمان بیشتری نیاز است، علاوه بر این سئو کردن آن به دقت بالاتری نیاز دارد، طراحی سایت‌های چند زبانه نسبت به سایت‌های تک زبانه هزینه بیشتری به دنبال خواهند داشت.

هزینه خرید هاست

هاست فضایی است که محتوای سایت در آن ذخیره می‌شود. از آنجایی که تمامی اطلاعات سایت درون هاست قرار می‌گیرد، باید از هاست‌هایی که امنیت بالایی دارند استفاده کنید. بنابراین به جای اجاره یا خرید هاست از شرکت‌های نامعتبر یا حتی استفاده از هاست رایگان، بهتر است از شرکت‌های معتبر هاستینگ کمک بگیرید تا هاست‌هایی با امنیت بالا در اختیار شما قرار دهند. هزینه هاست بر اساس بازدید سایت و حجم اطلاعات متفاوت خواهد بود و بر روی قیمت نهایی طراحی سایت تاثیرگذار می‌باشد. در صورتی که سایت شما به روش کدنویسی طراحی شده باشد، باید از هاست ویندوز استفاده نمایید. برای سایت‌های cms مانند وردپرس، هاست لینوکس مورد نیاز است که هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.

قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳

تعرفه و قیمت طراحی سایت به نوع وبسایت شما نیز بستگی دارد.برای مثال قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبت به هزینه طراحی سایت با کدنویسی تعرفه ارزان تر و مقرون به صرفه تری دارد. تعرفه و قیمت طراحی سایت در میلان استودیو، وب رمز، وب پویا و دیگر شرکت های طراحی سایت در سال ۱۴۰۳ افزایش قیمت داشته و هر مجموعه قیمت خود را دارد.

برای مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی در میلان استودیو از ۷ میلیون شروع می شود، قیمت سایت شرکتی در این مجموعه از ۵ میلیون شروع می شود. در دیگر مجموعه ها نیز قیمت های طراحی به این صورت است و هر وبسایتی با توجه نوع امکاناتش قیمت متفاوت دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6092780

دیگر خبرها

  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد