Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد سالخورده شیطان صفتی که به یک دختر معلول ذهنی تعرض کرده بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۲۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در محفل معارفی شام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در حرم مطهر بانوی کرامت، ضمن اشاره به حدیث شریف ثقلین، بر اهمیت تمسک به قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام تصریح نمود و اظهار داشت: اگر کسی از مواریث رسول خدا(ص) یعنی قرآن و عترت تبعیت کند، ثمره آن یعنی دوری از ضلالت، گمراهی و ابتلا به تحیر و جهل را خواهد چشید.

وی افزود: امت اسلام بعد از پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله فقط به قرآن توجه نمودند و بدون این که اهل دقت در قرآن باشند، قرآن را تنها در لسان جریان دادند و نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام غفلت نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی تصریح کرد: امت اسلام اگر چه مدعی بودند قرآن کتاب خدا و قانون است، ولی عملاً بافاصله گرفتن از عترت آن را زیر پا گذاشتند که ثمره آن فراگیرشدن ظلم و جور در سرزمین‌های اسلامی و عدول از صراط مستقیم بود.

وی به رجعت جاهلی پس از رحلت نبوی اشاره نمود و ابراز داشت: اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بعد از مشاهده دوری امت از مبانی راستین اسلامی، برای بقای دین، احیای قلوب و رهایی عقول از جهالت خود را فدا نمودند؛ به برکت حرکت سیدالشهدا علیه‌السلام، اقبال به اهل‌بیت علیهم‌السلام فراگیر شد و مردم در نخستین گام محضر امام سجاد، امام باقر و امام صادق علیهم‌السلام شرفیاب می‌شدند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که در زمان امام صادق علیه‌السلام فضا برای بیان مطالب ناب دینی فراهم شد، یادآور شد: امام صادق علیه‌السلام در کنار پاسخ به سؤالات، شاگردان بسیاری را تربیت نمودند، به‌گونه‌ای که حدود ۴ هزار راوی، روایات ایشان که تمام ابعاد زندگی و حیات انسان را پوشش می‌دهد را نقل نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی با بیان این که سه مصیبت و بلا متوجه هر امام معصومی است، خاطرنشان کرد: مصائب امام را در سه عرصه؛ مصائبی که به شخص امام عارض می‌شود، مصائبی که به عترت و اهل عیال وارد می‌گردد و مصائب و بلاهایی که متوجه شیعیان و پیروان حضرت است، می‌توان مدنظر قرار داد.

وی با بیان این که در احادیث امام صادق علیه‌السلام، تمام آسیب‌ها و فرصت‌های عامل رشد و سقوط انسان، به طور جامع و کامل بیان شده است، اظهار داشت: شیطان قسم یاد نموده تا از مواضع مختلف به انسان حمله‌ور شود و این‌قدر گناه را برای انسان تکرار سازد تا فرد از راه خدا و بندگی خدا فاصله گیرد و بسیاری از فرصت‌های تعالی را از دست دهد.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بر اهمیت بازشناسی شناخت مسیرهای شیطان تصریح نمود و با بیان این که شیطان از چهار جهت حمله‌ور می‌شود، خاطرنشان کرد: شیطان آخرت را برای انسان سهل و مال دنیا را شیرین و پرقیمت معرفی نموده، آدمی را غرق در لذت‌های نفسانی قرار داده، شبهه را امر واقعی جلوه می‌دهد.

وی بر لزوم مراقبت از نفس در تمام لحظات زندگی تصریح نمود و اذعان داشت: امام صادق علیه‌السلام می‌فرمایند؛ شیطان دام‌های متعدد دنیایی را پیش روی انسان پهن کرده است؛ مهم‌ترین تلاش شیطان بر منحرف‌سازی محبین و دوستان اهل‌بیت علیهم‌السلام استوار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی با بیان این که اگر کسی می‌خواهد در دام شیطان قرار نگیرد، باید آخرت در نگاهش بزرگ باشد، اظهار داشت: انسانی که آخرت برایش بزرگ باشد، برای رسیدن به امور پست دنیا آخرتش را نمی‌فروشد و انسان عاقل اگر از یک دام نجات یافت، عجب او را فرانمی‌گیرد؛ چرا که شیطان هیچگاه انسان را رها نمی‌سازد و با یک دام قوی‌تر دوباره به سراغش برمی‌گردد.

وی ضمن اشاره به ۲۵ گنج دنیا در روایتی از امام صادق علیه‌السلام، با بیان این که نماز شب چهره انسان را نورانی می‌سازد، اظهار داشت: احترام به پدر و مادر رضایت خدا را به دنبال داشته، تواضع و فروتنی جایگاه انسان را در نزد مردم بالا می‌برد؛ هر کسی می‌خواهد قلبش نسبت به دنیا آرام باشد باید به کثرت مال بی‌رغبت گردد و هر کسی که می‌خواهد محبوب خدا باشد، باید نسبت به اهل معصیت بغض داشته باشد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن حمایت از طرح نور نیروی انتظامی در برخورد با قانون‌شکنان، بر لزوم برخورد با بی‌حجابی و شرب خمر تصریح نمود و اظهار داشت: بر مسئولان نظام اسلامی لازم است تا بغض اهل معاصی را در دل داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی در بخش پایانی سخنان خود مکتب امام صادق علیه‌السلام را مکتب تربیت اسلامی توصیف و به بیان فرازهایی از سیره این امام همام در تربیت انسان‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!