Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت از بازدید نیروگاه شهدای پاکدشت در خصوص رعایت استانداردها و ضوابط و معیارهای زیست محیطی در این مجموعه خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۱۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه مدیریت تالاب‌های استان با محوریت گردشگری در سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصویب و برای اجرا به استان ابلاغ شد، اما استانداری کهگیلویه و بویراحمد با گذشت هشت ماه از این ابلاغ، هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مسعود حاتمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تالاب‌های «مورزرد»، «شرم درنگ زیلایی»، «برم الوان بهمئی» و مجموعه «کوه گل دنا» به دلیل ویژگی‌های اکولوژیکی، موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌تواند نقش مهمی در تأمین معیشت جوامع محلی به‌واسطه توسعه گردشگری پایدار و جامعه‌محور داشته باشند.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان در راستای حفاظت و بهره‌برداری خردمندانه از تالاب‌های استان از سال ۱۴۰۲ اقدام به تدوین برنامه جامع مدیریت زیست‌بومی حوضه آبریز برای سه تالاب «برم الوان»، «مورزرد» و «شرم درنگ زیلایی» با همکاری همه ذی‌نفعان شامل دولتی و خصوصی به‌خصوص جوامع محلی حاشیه تالاب‌ها کرده است.

مسئول دبیرخانه مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های محیط زیست، کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین و اجرای این برنامه‌ها می‌تواند ضمن حفاظت از تالاب‌های استان، چارچوبی برای مدیریت بهره‌برداری خردمندانه و مسئولانه با همکاری همه ذی‌نفعان در تالاب‌های استان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه مدیریت تالاب‌های استان با محوریت گردشگری جامعه‌محور و توسعه الگوهای نمونه گردشگری طبیعت‌محور تالابی و حمایت از معیشت‌های پایدار جوامع محلی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصویب و برای اجرا به استان ابلاغ شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: این مصوبه برای اجرا نیاز به تصویب در کارگروه امور زیربنایی استان دارد که با وجود گذشت هشت ماه از ابلاغ این مصوبه از طرف سازمان حفاظت محیط زیست، همچنان در اتاق‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاک می‌خورد و چشم‌انتظار و بلاتکلیف است.

کد خبر 751382

دیگر خبرها

  • حل مشکل آلودگی هوای اراک نیاز به حمایت صنایع دارد
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس