Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین قایقران پارالمپیکی ایران پس از ناکامی در ریو به دنبال درخشش در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ و پارالمپیک ۲۰۲۰ است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۳۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6093974

دیگر خبرها

  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد