Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای حفظ کارت سوخت تلاش کردیم اما پاسخی از دولت نیامد. گزارش‌ها نشان می‌دهد ۶ میلیارد دلار واردات ته لنجی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۴۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس

تین نیوز

فعالان صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کشور از رفع مسدودی 6000 کارت سوخت ناوگان عمومی خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، طبق این گزارش، با پیگیری کانون های رانندگان و دارندگان کالا و مسافر کشور  و کمک و تلاش حوزه معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ۶۰۰۰ کارت سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور که به دستور مقام قضایی قفل شده بود، آزاد شد.

قابل ذکر است در تاریخ هشتم فرودین ماه امسال جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت:اکنون گازوئیل در داخل کشور لیتری ۳۰۰ تومان فروخته می شود که این رقم حتی هزینه حمل هر لیتر گازوئیل را هم پوشش نمی دهد. بنابراین نیاز است که یک سامانه پایشی ایجاد شود که به طور مثال بارنامه های جعلی که بسیار زیاد صادر می شود را شناسایی و با آن مقابله کند.

سالاری افزود: مشاهدات ما نشان می دهد که بخش زیادی از سهمیه سوخت این مجموعه ها به سمت قاچاق منحرف می شود. یعنی وقتی همکاران من وضعیت فعالیت مجموعه های اقتصادی که سهمیه سوخت آنها توسط دستگاه های متولی تایید شده را پایش می کنند، انحراف حدود یک و نیم میلیارد لیتری میان توزیع و مصرف را مشاهده می کنیم.

معاون وزیر نفت گفت: بسیاری از بارنامه های جعلی در کشور صادر و منجر به این شده که سهمیه سوخت تخصیص یافته به این خودروها به سمت قاچاق منحرف شود. این موارد باعث اتلاف حجم بسیار بالایی از سرمایه های کشور شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بنابراین بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین مدیریت مسیرهای تخصیص سوخت از اقدامات مهمی است که برای کاهش مصرف سوخت باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیادی که گازوئیل در داخل و خارج کشور دارد، فروش سهمیه گازوئیل در مبادی مرزی به مراتب بیشتر از اجرت حمل بار سود دارد. این مسئله موجب مهاجرت تعداد زیادی از کارت های سوخت به مرزها شده و صاحبان این کارت ها از فروش سهمیه گازوئیل درآمد کسب می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد