Web Analytics Made Easy - Statcounter

گمرک نمی‌تواند به تنهائی با ته لنجی مقابله کند و کسی چنین انتظاری از گمرک را هم ندارد ولی با توجه به اینکه تمام کالاهای ته لنجی از گمرک و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این سازمان در پی انتشار خبری در برخی از  رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راههای کشور رفع شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آمده است: "توضیح این که در سال ۱۴۰۲، ۴۱۲ نقطه از مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور که در سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه توافق کرده بودند رفع و اصلاح شده است.

 ۳۱۳ نقطه دیگر نیز مربوط به توافق قبلی دو دستگاه در سال ۱۳۹۶ است که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شده است.

 بنابراین در سال گذشته مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه راههای کشور رفع و اصلاح شده است و هر دو آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون حمل و نقل این وزارت خانه صحیح و متقن است."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد