Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز گفت: اگر به جهانیان بگوییم که در مرکز استان ما گاز نیست به ما می‌خندند این در حالی است که برخی از منازل منطقه لشکرآباد اهواز گازکشی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۷۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است