Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:25:49 GMT

فیون و رسوایی‌های جدید مالی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۸۵

نامزد ریاست جمهوری فرانسه با اتهامات جدیدی مبنی بر سوءاستفاده همسرش از مبالغ عمومی به عنوان یک سمت تشریفاتی روبرو است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۵۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکار‌های نوپا براساس موقعیت‌های فرضی رخ می‌دهد و شامل صورت جریان‌های نقدی، ترازنامه مالی و صورت درآمد‌های پیش‌بینی‌شده می‌شود. سند پیش‌بینی مالی که براساس تکنیک‌های مدل‌سازی ساخته می‌شود، به سوالات فرضی سرمایه‌گذاران و بقیه ذی‌نفعان پاسخ می‌دهد.

اما در این میان، لزوم پیش‌بینی سرمایه برای کسب و کار‌های نوپا از اهمیت بیشتری برخوردار است و دلایل زیادی برای ضرورت پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد.

فواید به‌کارگیری پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌ها

مدیریت مالی کسب‌وکار‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها به معنی نظارت بر جریان‌های نقدی و آگاهی از نیاز‌های مالی است که با تکیه بر آن می‌توان روند تولید یا قیمت‌گذاری کالا و خدمات را مشخص کرد. برای کسب‌وکار نوپا یا استارت‌آپ‌های کوچک صرف اشراف داشتن به وضعیت مالی کافی نیست بلکه جایگاه مالی کجا مهم است.

فواید بهره‌گیری از پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکار‌های کوچک و نوپا شامل مواردی مانند مدیریت مالی، مدیریت وجوه نقدی، برآورد سرمایه راه‌اندازی، تشخیص سوددِه بودن ایده، تشخیص قابلیت اجرایی داشتن ایده و درنهایت تشخیص زمان رسیدن به نقطه سوددهی می‌شود.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت دلیل استفاده از پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک، در مدیریت وجه نقد است. دانستن این نکته که سرمایه از کجا قرار است بیاید و در کجا خرج خواهد شد، تکلیف سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر را به‌خوبی روشن می کند.

برای آماده‌سازی پیش بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک و کسب‌وکارهای نوپا ابتدا باید جایگاه آن کسب و کار مشخص شود. برنامه‌ریزی برای کسب‌وکاری که در مرحله اجرا قرار دارد، متفاوت از کسب‌وکاری است که هنوز در مرحله ارزیابی آینده قرار داد. تنظیم سند پیش بینی مالی برای مورد اول با تکیه بر داده‌های تاریخی آسان‌تر است اما کسب‌وکار دیگری ممکن است به تحقیقات بازار برای مدل سازی احتیاج داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • استقلال جریمه مالی شد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد