Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع مردم اهواز در اعتراض به قطع آب و برق و ریزگردها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۷۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی صبح امروز سه شنبه در مقابل درب دانشکده صنعت و معدن این شهرستان تجمع کرده و حامی مظلوم بودن مردم مسلمان ایران را فریاد زدند.

دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، افزود: امروزه، تمام ملتعای آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده، نسل کشی ها، اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت های صهیونیست‌ها را می بینند و از اقدامات کور حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

وی ادامه داد: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکایی و اروپایی عامل اصلی ناامنی، اقدامات کور تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشورهای دنیا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن خصوصاً رژیم غاصب وکودک کش جهانی، خواستار ورود جدی همه کشور ها با جنایات صورت گرفته در غزه و فلسطین اشتغالی شد.

شایان ذکر است در پایان نیز دانشجویان شعارهایی به مثل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کد خبر 6092773

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم