Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه میزان فروش نفت به سه میلیون بشکه رسیده است گفت: باید از مسئولان پرسید که با این میزان فروش نفت چه میزان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۷۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم رتکلیف با قدرت وارد منچستریونایتد شده و قصد دارد باشگاه را بعد از بیش از یک دهه دوباره مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

در هفته‌های اخیر مالک فعلی، چهره‌های جدیدی را در سطح مدیریت ورزشی (از جمله عمر برادا) معرفی کرده که به او کمک می‌کنند تا یک انقلاب کامل در تیم ایجاد کند و همانطور که تلگراف توضیح می‌دهد، کل تیم به غیر از سه نفر قابل انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

قوانین فرپلی مالی پیش از این یونایتد را مجبور به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود کرده و عدم ورود به لیگ قهرمانان همچنان حکایت از یک مشکل بزرگتر دارد. در هر صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد یونایتد مقصد جذابی برای ستاره‌ها نباشد.

 این باشگاه آنقدر در سیاست فروش خود جدی است که مارکوس رشفورد و برونو فرناندز را که از ستاره‌های باشگاه محسوب می‌شوند را نیز ممکن است در لیست فروش قرار دهد. مخصوصا اولی چون به عنوان یک بازیکن جوان محصول آکادمی، 100 درصد سود به طور کامل به فرپلی مالی تعلق می‌گیرد و آنها می‌دانند که می‌توانند مبلغ خوبی را برای مهاجمی که در این فصل کمتر از حد انتظار عمل کرده دریافت کنند. گفته می‌شود رشفورد مورد توجه پی اس جی قرار دارد.

تلگراف نوشته است که در یونایتد فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند غیر قابل فروش هستند.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد