Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همزمان با نزدیک شدن زمان قرائت حکم صادره علیه آیت الله شیخ "عیسی احمد قاسم" –روحانی مبارز بحرین- نوای اخباری مبنی بر تصمیم مقامات رژیم بحرین از انجام....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۱۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است

ژنرال زخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بزرگ‌ترین دستاورد حزب‌الله در جنگ ایجاد یک منطقه امنیتی حائل در داخل اراضی اشغالی بوده است.

به گزارش ایسنا، «کوبی ماروم» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: سطح سیاسی به دلیل ترس از تشدید تنش از تصمیم گیری دشوار در جبهه شمال پرهیز کرد و ترس را برگزید و از خود ضعف نشان داد.

وی با اذعان به توان نظامی حزب‌الله گفت: میزان تسلیحات منجر به این واقعیت شده است که حزب‌الله امروز مجموعه‌ای از راکت‌ها و موشک‌ها را در اختیار دارد که تمام اسرائیل را پوشش می‌دهند و از جمله توانایی‌های آن حمله به سایت‌ها و پایگاه‌های استراتژیک مختلف است و این نه تنها ارتش اسرائیل، بلکه جبهه داخلی اسرائیل را نیز به خطر می‌اندازد.

ماروم ادامه داد: «ما شاهد جنگ فرسایشی هستیم که در آن ارتش اسرائیل از آتش هوایی، توپخانه و تانک علیه حزب‌الله استفاده می‌کند، با وجود موفقیت‌های تاکتیکی، ما دستاورد بزرگ حزب‌الله را نادیده می‌گیریم و این جنبش یک منطقه امنیتی در داخل اسرائیل ایجاد و ۷۰ هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد.»

این نظامی ارشد صهیونیست همچنین اذعان کرد: به نظر می‌رسد که اسرائیل در رسیدن به مهم‌ترین هدف، یعنی ایجاد یک واقعیت امنیتی که به آوارگان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند، ناکام مانده است و عملیات نظامی، دستاورد استراتژیک حزب‌الله را از بین نمی‌برد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا