Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قاتل با همدستی یک نفر دیگر، فردی را پس از مقاومت برای تحویل وسایل همراه اش با چاقو به قتل رساندند.
وی افزود: متاسفانه عده ای از سارقان و افراد مسلح به سلاح سرد و گرم با قصد اخاذی در مقابل مقاومت شهروندان اقدام به قتل و زخمی کردن آنان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: پلیس همیشه در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای امنیت و آسایش جامعه دریغ نمی کند.
سرهنگ کیخا مقدم ادامه داد: مردم باید در کمترین زمان در صورت وقوع هرگونه جرم مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3042 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم