Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، سامانه ارتباطی بی واسطه با مسئولان در صفحه اول سایت ایرنا به گونه ای طراحی شده است تا مردم بتوانند مشکلات خود را بدون واسطه با مسئولان در میان بگذارند.
برخی از درخواست های ارسالی به سازمان بازرسی کل کشور شکایت از عملکرد پردیسان ایرانیان، شکایت از عملکرد منابع طبیعی پردیس، شکایت از عملکرد اشخاص حقیقی، بنیاد شهید، سازمان نظام مهندسی، امور اراضی،‌ شهرداری تهران، اداره کل بازرسی استان آذربایجان شرقی،‌ اعتراض به نماینده مجلس مبنی بر طرفداری از پروژه پردیسان و درخواست بازگشت به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین درخواست اشتغال در سازمان بازرسی،‌ اعتراض به نبود قانون واحد درباره نگهداری سلاح و عملکرد مراجع قضایی، شکایت از عملکرد مدیر تعاونی مسکن ناجا،‌اعتراض به عملکرد وزارت علوم درباره استخدام و چندین مورد شکایت دیگر از دستگاه های اجرایی از دیگر درخواست های مردمی از سازمان بازرسی کل کشور است.
محمدرضا اتفاق کهنمویی، رئیس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور در این باره گفت: تمام موارد از منظر صلاحیت سازمان برای ورود، بررسی و اقدام بعدی درباره آنها مورد توجه قرار گرفته و نتایج به صورت تلفنی و یا از طریق پست الکترونیکی اطلاع رسانی شده است. وی اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور در مجموع به 75 مورد درخواست مردمی پاسخ داد که بیشتر این درخواست ها با شماره پیگیری ثبت و به درخواست کنندگان اطلاع رسانی شده است.
به گزارش ایرنا ، یکی از بخش های سامانه بدون واسطه با مسئولان ایرنا، بخش ارتباط با وزیران، بخش های دفاعی، امنیتی، انتظامی و دستگاه های اجرایی است که اقشار مختلف جامعه درماه های گذشته صدها درخواست و مطالبه خود را از طریق این سامانه با مسئولان بخش های مختلف مانند قوه قضائیه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح می کنند.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از دیگر دستگاه های رسیدگی کننده به درخواست های ارجاعی مردمی از سوی سامانه بی واسطه با مسئولان ایرناست که تاکنون پنج بار به درخواست های مردمی ثبت شده دستور رسیدگی داده است.
همچنین در راستای رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباطی بی واسطه با مسئولان ایرنا، تاکنون دستگاه های مختلف قضایی گزارش هایی را دریافت و به آنها رسیدگی کرده اند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران در 2 مرحله رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ایرنا به 48 درخواست پاسخ داد.
رسیدگی 236درخواست مردمی در سازمان بازرسی کل کشور برای پنجمین بار، ارائه گزارش های بی واسطه با مسئولان از سوی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری به دادگستری های لرستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی و کرمانشاه برای رسیدگی از دیگر موارد بررسی شده در این سامانه به شمار می آید.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سال 95 در 2 مرحله (تیرماه و خردادماه) به 100 درخواست مردمی رسیدگی کرد.
معاونت راهبردی قوه قضاییه هم در سه مرحله و حدود 40 درخواست مردمی در قالب مطالبات قضایی ثبت شده مردم در این سامانه را به قضات و روسای دادگستری ها در سال 95 ارجاع داد که از این طریق رسیدگی شد.
وزارت ورزش و جوانان، مانند دیگر دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها به پنج درخواست مردم در سامانه ارتباطی ایرنا پاسخ داد.
ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور بر اساس مسئولیت تعیین شده در اساسنامه وظیفه انعکاس نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های مردم به مسئولان را عهده دار است.
ارتباط بدون واسطه با مسئولان برای شهروندان در سامانه ایرنا ایجاد شده است و مردم می توانند، مطالب درخواستی خود را به صورت مستقیم و محرمانه به مسئولان ذیربط منعکس کنند.
اجتمام**7268 **1776
خبرنگار: مهناز بیرانوند **انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان