Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شجاعی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، ستاد انتخابات کشور اعلام نموده کلیه داوطلبان از روزسه شنبه مورخ 24/12/95 می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام و با در دست داشتن رسید پیش ثبت نام و شماره پیگیری و اصل مدارک از تاریخ 1395/12/30 لغایت 1396/01/06 جهت تکمیل ثبت نام به فرمانداری های کشور مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد پنج دفترپیشخوان دولت در شهرستان بروجرد و یک دفترنیز در شهر اشترینان می باشد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بروجرد تأکید کرد: بنا بر تصریح بخشنامه انجام پیش ثبت نام اختیاری بوده و بمنظور تسهیل در ثبت نام اصلی پیش بینی شده و در صورتی که داوطلب تمایلی به پیش ثبت نام نداشته باشد در زمان مقرر می تواند برای ثبت نام به صورت مستقیم به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نماید.
شجاعی بیان کرد: براساس مفاد این بخشنامه، مدارک لازم جهت پیش ثبت نام داوطلبان در دفاتر پیشخوان شامل، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس 4*3جدید، ارائه اصل مدرک تحصیلی، ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان می باشد.
وی ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها اسلامی شهر و ورستا، ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه را از دیگر مدارک مورد نیازعنوان کرد و افزود: ایثارگران (آزاده، جانباز، فرزند شهید) در صورت تمایل می توانند مدارک مربوطه را ارائه نمایند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: تدابیرلازم برای برگزاری پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بروجرد فراهم شده است.
شجاعی اظهارکرد: تا کنون 50 درصد از روستاهای 2 بخش مرکزی واشترینان شهرستان بروجرد دارای شورای اسلامی روستا بوده که در قانون جدید برگزاری انتخابات شوراها در 187 روستای این شهرستان با 100 هزار جمعیت برگزار می شود.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز