Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:57:01 GMT

آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 95 برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۸۲۵۲

آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 95 برگزار شد

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به توفیقات شاخص که درسال 95 برای این شهرستان حاصل شده بود اشاره کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر حضور رئیس جمهوری در شهرستان و افتتاح بزرگترین پالایشگاه غلات زر را یکی از توفیقات مهم بیان داشت که در شرایط سخت تحریم رشد کرده وامروز یکی از معتبرترین صنایع کشور در تولید ثروت واشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور 7 وزیر دولت تدبیر و امید در شهرستان که قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست، افزود: ما درسال 95 شاهد حضور وزرای بهداشت - درمان ، صنعت، معدن وتجارت ، راه وشهرسازی وجهادکشاورزی بودیم.
پالیزگیر افزود: علاوه برحضور معاون اول رئیس جمهوری 5 معاون رئیس جمهوری نیز در شهرستان حضور داشته اند که منافع خوبی در بخشهای مختلف عاید این شهرستان شده است.
وی به حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی و 7 نفر از روسای سازمان ها و معاونین وزیر اعم از وزیر کشور، اموراراضی، سازمان تامین اجتماعی ، هلال احمر و رئیس بنیاد مسکن ‌کشور در سال 95 در این شهرستان اشاره کرد.
پالیزگیر گفت: ما موفق شدیم در سال 95 در شورای آموزش وپرورش، کمیسیون مقابله با قاچاق کالا، شورای هماهنگی با مبارزه مواد مخدر ، هماهنگی مدیریت بحران استان ، اجرای سرشماری نفوس ومسکن ، اجرای دولت الکترونیک رتبه اول را در استان البرز از آن شهرستان ساوجبلاغ کنیم.
فرماندار ساوجبلاغ به یکی از مهمترین اتفاقات این شهرستان اشاره کرد و گفت: اخذ مجوز بهره برداری از آب خط انتقال طالقان به تهران و تخصیص 5 میلیون متر مکعب از این آب به شهرجدید هشتگرد بزرگترین و مهمترین اتفاقی بود که بعد از سالها به لطف دولت تدبیر و امید حاصل شد.
وی همچنین به راه اندازی اولین تصفیه خانه شهرستان ، اخذ مجوز برق رسانی به آخرین روستای فاقد برق شهرستان،تامین برق 23 هزار واحد مسکن مهر ، رائه بیش از 14 هزار سند روستایی به روستاییان ، بهسازی و روکش بیش از 72 کیلومتر راه روستایی ، اتصال 74 روستا به اینترنت پرسرعت ، گازرسانی به 9 روستا ، ساخت 5 سالن ورزشی، احداث وراه اندازی 9 آموزشگاه در قالب 80 کلاس درس وساخت 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب اشاره کرد.
فرماندار ساوجبلاغ از آزاد سازی 101 هکتار از اراضی منابع طبیعی وسنددار کردن 42 هکتار از اراضی مذکور ، اجرای 242 مورد تبصره 2 ماده 10 قانون حفط کاربری اراضی زراعی و باغات که موجب آزادسازی بیش از 500 هکتار از اراضی کشاورزی شد، خبرداد.
پالیزگیر با اشاره به اقدامات بخش بهداشت و درمان گفت : افزایش تخت بیمارستانی از 64 به 110 و ساخت و بهره برداری از 7 خانه بهداشت روستاهای شهرستان، راه اندازی ساخت وپیشرفت چشمگیر بیمارستان شهرجدید هشتگرد بعد از سالها بلا تکلیفی و راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان امام جعفرصادق (ع)و تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 11 هزار نفر فاقد هرگونه بیمه در بیمه سلامت از توفیقات حاصل شده در دولت یازدهم می باشد.
وی همچنین به نشست های کارگروه شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال جاری 8 نشست با طرح مشکلات 70 واحد تولیدی برگزار شد و این کارگروه توانست در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام های ارزشمندی بردارد و 550 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 45 واحد تولیدی پرداخت شد که موجبات ایجاد اشتغال بیش از 2500 نفر را فراهم آورد.
پالیزگیرخاطرنشان کرد: امسال با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وارد رونق شدیم و دولت یازدهم به طور جدی بدنبال ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور است.
فرماندار ساوجبلاغ در پایان از روسای ادارات خواست : 12 اقدام شاخص در سال اقدام وعمل خود را در سایتهایشان قرارداده تا در معرض دید مردم قرار گیرد .
در پایان این نشست از 5 مدیر نمونه ادارات آبفای شهرستان و برق ، شبکه بهداشت و درمان، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش و فرمانده انتظامی ساوجبلاغ به دلیل کسب رتبه های برتر تجلیل شد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ