Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:51:56 GMT

نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی بی‌بدیل است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۶۰۹۱۹

نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی بی‌بدیل است

فرماندار همدان گفت: نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بی‌بدیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی تعالی عصر امروز در مراسم تجلیل و قردانی از خبرنگاران، اظهار داشت: امسال با توجه به حوادثی نظیر تصادف قطار و حادثه پلاسکو مقداری همراه با درد، غم و رنج ملی بود که ان‌شاالله سال آینده همراه با دلخوشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از خبرنگاران سپاسگذاریم که در هر دوره‌ای برای انعکاس اخبار اقدامات دولت، ما را یاری کردند درحالی که ما از وضعیت دریافتی و درآمد پایین خبرنگاران و این قشر تلاشگر آگاه هستیم.

تعالی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم، عنوان کرد: قطعا از وجود خبرنگاران برای انعکاس اخبار استفاده می‌کنیم چرا که انتخابات و حضور مردم برای ما مهم است.

فرماندار همدان، بیان کرد: انتخابات پیشرو برای تعیین رئیس جمهور و نیز انتخاب شوراها اتفاقات مهمی هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند که انعکاس اخبار انتخابات توسط رسانه‌ها در شور حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار موثر هستند.

وی اظهار داشت: مشارکت‌ بی‌نظیر مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و قدرت در کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه‌ی سیاسی و اجتماعی ارتباط با خبرنگاران است چرا که ما از نظرات خبرنگاران استفاده می‌کنیم.

علی اصغر ناظری‌پور با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هستند، بیان کرد: برخی اوقات به این افراد در جامعه کم‌توجهی می‌شود و همواره از نظر مالی و ذهنی زیر فشارهای سنگینی هستند.

وی تصریح کرد: همدان از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهر پویایی است که مردم آن به‌دنبال سیاسی‌کاری و مسائل حاشیه‌ای نیستند.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند