Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:53:35 GMT

باشگاه ورزشی ایثار در اندیمشک افتتاح شد + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۴۴۱۹

باشگاه ورزشی ایثار در اندیمشک افتتاح شد + تصویر

باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار با حضور فرماندار اندیمشک، مسئولین محلی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از اندیمشک جوان : باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار با حضور فرماندار اندیمشک، مسئولین محلی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

باشگاه ورزشی ایثا برای استفاده خانواده ، شهدا، ایثارگران و جانبازان با زیربنای ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال تکمیل و تجحهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اندیمشک در افتتاحیه این باشگاه با اشاره به لزوم اکرام خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان، گفت : عزت وافتخار آفرینی ایران اسلامی نشات گرفته از حماسه‌آفرینی‌های شهدای والامقام است.

پیمان جهانگیری گفت: خانواده‌های شهدا در جامعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که در این راستا این عزیزان مورد تکریم همگان قرار دارند.

وی با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افزود: باید گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راس کارهای‌ مسئولان و قشرهای مختلف جامعه باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در حاشیه این مراسم گفت: این باشگاه جهت اسفاده خانوادهای شهدا ،ایثارگران و جانبازان با زیربنای ۴۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی تکمیل و تجهیز شده است .

خسروی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و مسئولین ادارات، هدف از راه اندازی باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار را خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و سایر شهروندان گرامی عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همکاری مسئولین شهرستان، زمینه توسعه، تجهیز و خدمات هر چه بیشتر و مطلوبتر این مرکز فراهم شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد