Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس،به نقل ازشبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، تا یک سال آینده واگذاری تمامی شرکت‌های دولتی قابل واگذاری به بخش غیردولتی با بررسی و رفع برخی از مشکلات همچون سودآوری کم برخی از این شرکت ها با توجه به دارایی های قابل توجهی که دارند، اجرایی خواهد شد.

با توجه به مخالفت برخی از مدیران و مسئولان روند اجرای واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی با مشکل مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/


-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، در بخش ویژه منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامههای عمومی | روزنامههای اقتصادی | روزنامههای ورزشی | سایر روزنامهها| هفتهنامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود

تحقیقات اخیر که توسط دکتر جان پزوتو و تیمش در دانشگاه وسترن نیوانگلند انجام شده است، یافته‌های شگفت انگیزی درباره مزایای انگور کسب کرده است و نشان می‌دهد که مصرف انگور بر سلامت و طول عمر تاثیر بسزایی دارد. 

به گزارش اطلاعات آنلاین، این مطالعه پیشگامانه که در مجلات علمی مختلف منتشر شده است، به فواید بی‌شمار گنجاندن انگور در رژیم غذایی، و تاثیرات مختلف آن از سلامت کبد گرفته تا عملکرد خوب مغز و حتی ژنتیک اشاره دارد.

یکی از محورهای این تحقیق بررسی تاثیر انگور بر کبد چرب بود، وضعیتی که با رژیم های غذایی پرچرب رایج در جوامع غربی یک نگرانی اصلی است.

یافته های این مطالعه قابل توجه بود؛ مصرف مقداری انگور معادل کمتر از دو فنجان در روز نه تنها از پیشرفت کبد چرب جلوگیری می‌کند، بلکه تاثیر قابل‌توجهی بر افزایش طول عمر در افراد داشت.

جنبه جالب دیگری از تحقیقات دکتر پزوتو که در مجله Food & Nutrition منتشر شد، به چگونگی تاثیر انگور بر متابولیسم پرداخت. این یافته ها فراتر از بیان ژنتیکی بود و نشان می داد که انگور می تواند فرآیندهای متابولیک را تغییر دهد.

تحقیقات گسترده‌ای در انتخاب نوع غذاها و تاثیر آنها در فرآیندهای متابولیک بدن صورت گرفته است ولی ظاهراً انگور در این میان به عنوان یک بازیگر کلیدی محور اصلی تحقیقات قرار گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن