Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:39:54 GMT

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان خرامه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۶۹۵۶۹۳

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان خرامه

رییس جمعیت هلال احمر خرامه گفت: ۱۵۰ سبد غذایی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت و به مناسبت عید نوروز به ارزش80 میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، محسن صباغ نژاد رییس جمعیت هلال احمرخرامه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان خیرین، داوطلبان، مجموعه های صنعتی و اصناف، طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیر خواهانه اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد 150 بسته مواد غذایی و حمایتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ، ماکارونی، کنسرو مرغ، به ارزش هشتاد میلیون ریال توسط داوطلبان مهرورز خرامه ای جمع آوری، بسته بندی و در مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمرخرامه افزود: طرح فرشتگان رحمت در روزهای پایانی هرسال در قالب توزیع مواد غذایی بین نیازمندانی که از قبل شناسائی شده اند انجام می شود، هدف از اجرای این طرح استفاده از کمک های توانمندان و حمایت از نیازمندان در آستانه عید نوروز می باشد.

وی در پایان از فرماندار شهرستان خرامه، بخشداران مرکزی و کربال به دلیل حمایت و پشتیبانی دلسوزانه و شرکت در برنامه مذکور تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی