Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راهیان نور به عنوان یک منبع عظیم فرهنگی، این ظرفیت را دارد که جوانان جامعه ما را با فرهنگ و آرمان‌های نسل حاضر در دوران دفاع مقدس پیوند دهد و زوایا و حقایق برجسته این رویداد بزرگ تاریخی را برای آنان روشن نماید. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در یادمان شهدایی دهلاویه گفت: راهیان نور به عنوان یک منبع عظیم فرهنگی، این ظرفیت را دارد که جوانان جامعه ما را با فرهنگ و آرمان‌های نسل حاضر در دوران دفاع مقدس پیوند دهد و زوایا و حقایق برجسته این رویداد بزرگ تاریخی را برای آنان روشن نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد، شرایطی که هجمه‌های خاموش و بی صدای فرهنگی از هر سو، مردم کشورمان به خصوص جوانان را هدف قرار داده است. دشمن دیگر به فکر حمله نظامی نیست، زیرا می‌داند که با حمله نظامی هیچ کاری از پیش نخواهد برد و برعکس حمله نظامی، مردم را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد.امیر حیدری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید می‌فرمایند که دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ روانی با اختلاف افکنی و نا امید کردن جوانان نسبت به آینده درصدد ایحاد دودستگی و چند دستگی در کشور است.فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اما در این میان یکی از ارکان اصلی فرهنگ کشور که طی سال‌های گذشته توانسته است دشمنان را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و... ناکام کند. الهام گیری از فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور است.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

 این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان